Przemysłowe i rolnicze

 

 

Solideal Hauler LT

Wzmocniony karkas i mocno zabudowany bieżnik, płaski profil czoła opony oraz ochrona ścian bocznych (3 x grubsza warstwa gumy) gwarantują, że ta opona pozostaje najbardziej wytrzymałą, obecnie dostępną diagonalną pneumatyczną oponą przemysłową. Zapewnia optymalną wydajność i długi czas użytkowania przy pracy w najcięższych warunkach, na podłożach o dużej chropowatości (np. asfalt, beton, kostka brukowa). Występuje w szerokiej gamie rozmiarów oraz wersji opon do wózków widłowych, portowych oraz innych pojazdów przemysłowych, co pozwala dobrać odpowiednią oponę do każdej aplikacji. Opona została zaprojektowana by zapewnić najdłuższy możliwy czas pracy przy najmniejszej ilości przestojów oraz maksymalną ochronę przed uszkodzeniami. Zastosowana w niej mieszanka na bazie kauczuku naturalnego zapewnia lepszą przyczepność i odporność na rozrywanie. Jest to opona, którą można zaliczyć do najlepszych na rynku o wysokiej jakości wykonania i najwyższej wytrzymałości. Więcej na stronie www.camso.co

 

 

DURO

HF283

To najbardziej wytrzymała (14PR) opona do wózków widłowych. Płaski, klockowy bieżnik daje dużą, stabilną i pewną powierzchnię styku opony z podłożem, niezwykle istotną dla przewożenia dużych ciężarów. Opona zachowuje dobrą przyczepność na nawierzchniach przemysłowych różnego typu, wewnątrz i na zewnątrz obiektów. Więcej informacji na stronie dystrybutora opon Duro w Polsce: www.nowegumy.pl

 

Opony lotnicze

MICHELIN

Air X NZG

To opony stworzone w oparciu o technologię Near Zero Growth (NZG). Zastosowano w nich kord kompozytowy, wykonany z nylonu oraz włókien aramidowych, co wydłuża żywotność produktu. Zwiększona wytrzymałość bieżnika pod względem ścieralności umożliwia rzadszą zmianę opon, co pozwala zredukować koszty. Opony Michelin Air X NZG (Near Zero Growth) nowej generacji będą montowane w samolotach Boeing 777-300ER (Extended Range), Boeing 777-200LR (Long Range) oraz Boeing 777 Cargo. Michelin został wyłącznym dostawcą do tych modeli. Umowa będzie obowiązywać od czerwca 2016 roku. Firma Boeing wybrała innowacyjne opony Michelin ze względu na ich osiągi, a także: niższą wagę, która przekłada się na mniejsze zużycie paliwa, znaczne wydłużenie okresu użytkowania, które zwiększa liczbę lądowań o 15 proc. w porównaniu do standardowych nylonowych opon radialnych. Wykorzystanie  kordu  kompozytowego produkowanego przy uwzględnieniu najnowszych technologii, który oprócz nylonu zawiera dodatkowo włókna aramidowe, dzięki czemu opony są bardziej odporne na ścieranie. Opony zapewniają też większe bezpieczeństwo, przede wszystkim dlatego, że mają wyższą odporność na uszkodzenia przez przedmioty znajdujące się przypadkowo na pasie startowym. To z kolei przekłada się na mniejszą liczbę nieplanowanych przestojów.

Zobacz cały numer PO 3/132 (Marzec 2016)

 


 

 

WANDA

P332 Turf

Wanda P332 Turf jest wytrzymałą oponą ogrodniczą z bieżnikiem typu trawnikowego, o bardziej otwartej konstrukcji, poprawiającej przyczepność, bez powodowania ubytków w podłożu. Konstrukcja i użyty w oponie bieżnik, zapewniają jej wyższą odporność na przebicie, niż w przypadku większości opon dwuwarstwowych, będących na wyposażeniu fabrycznym maszyn oraz urządzeń ogrodowych. Produkt z dwuletnią gwarancją producenta i doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Więcej informacji na stronie dystrybutora opon Wanda w Polsce: www.nowegumy.pl

Zobacz cały numer PO 2/131 (Luty 2016)

 


 

BKT

Maglift

To opony pełne przeznaczone dla wózków widłowych. Wyprodukowane zgodnie z najnowszymi standardami jakości. Nowoczesna rzeźba bieżnika oraz specjalna konstrukcja sprawiają, że idealnie zachowuje swoje właściwości w pracy ciągłej. Zbudowana w strukturze trójwarstwowej, która spełnia najwyższe standardy. Precyzyjnie dobrane warstwy, aby zagwarantować klientom idealne połączenie wytrzymałości, stabilności, bezpieczeństwa oraz komfortu pracy. Pierwsza warstwa szczególnie sprężysta i trwała, zapewnia wysoką sztywność i doskonałą przyczepność bez poślizgu na obręczy. Druga jest mieszanką - bardzo elastyczną - zapewniającą amortyzację i komfort jazdy. Trzecia jest niezwykle odporna na ścieranie i gwarantuje w ten sposób szczególnie wysoką żywotność bieżnika. Dostępne w dwóch modelach (STD-standard) i (LIP-szybki montaż). www.agrorami.pl

 

 

CARLISE

X-TRAC

Opona przeznaczona do odśnieżarek i innych urządzeń wymagających „agresywnej” przyczepności w trudnych warunkach zimowych. Wytrzymały bieżnik w układzie V, z centralnie umieszczonymi łopatami i chwytną, mocną kostką na krawędzi (barku) opony, zapewniają maksimum siły napędowej. Opony posiadają dwuletnią gwarancję. Więcej informacji na stronie dystrybutora opon Carlise w Polsce: www.nowegumy.pl

 

Zobacz cały numer PO 1/130 (Styczeń 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń