Przemysłowe i rolnicze

Opony przemysłowe

GOODYEAR

TL-4A Off-The-Road

      

Współpraca Volvo z Goodyearem zaowocowała zleceniem na ogumienie Off-The-Road, dostosowane do wywrotek przegubowych o wysokiej ładowności. W rezultacie powstała zupełnie nowa opona Goodyear TL-4A w rozmiarze 33.25R29. Bazą dla nowego produktu była odnosząca sukcesy opona TL-3A+. Inżynierowie Goodyeara zadbali o to, by TL-4A oferowała zoptymalizowaną trakcję przednią i boczną, a także najwyższy komfort jazdy. Niekierunkowy bieżnik wyróżnia się szerokim obszarem styku zapewniającym maksymalny kontakt z nawierzchnią, jak również doskonałą stabilność i właściwości samoczyszczące. Najważniejszymi cechami wyróżniającymi nową oponę OTR są: zoptymalizowany koszt w przeliczeniu na godzinę pracy, dostosowanie do nowej 60-tonowej wywrotki przegubowej o ładowności 55 ton oraz odporność na poślizg na poziomie E-4. Opracowanie ogumienia TL-4A w rozmiarze 33.25R29 dla nowej wywrotki przegubowej Volvo A60H jest doskonałym przykładem innowacyjnej współpracy, której rezultatem jest osiągnięcie wspólnego celu: zaspokojenia potrzeb klientów w branży OTR i wsparcie dla redukcji kosztów operacyjnych. Nowa opona Off-The-Road (OTR) TL-4A w rozmiarze 33.25R29 jest teraz dostępna jako wyposażenie fabryczne, nowej wywrotki przegubowej Volvo.

MICHELIN

XSM D2+ LC L5S**

Nowy model opony Michelin XSM D2+ LC L5S** pozwala operatorom maszyn pracujących w kopalniach i w innych trudnych warunkach osiągać większą prędkość, a tym samym wyższą wydajność pracy. Podczas tworzenia opony inżynierowie uwzględnili fakt, że często operatorzy ładowarek używają ich również do innych prac, takich jak transport materiału. Ma to na celu zwiększenie wydajności, ale jednocześnie prowadzi do przekroczenia maksymalnego cyklu przewidzianego dla tego typu ogumienia. W odpowiedzi na te potrzeby powstała właśnie nowa opona umożliwiająca uzyskanie wyższych przebiegów na godzinę pracy. Możliwości modelu XSM D2+ LC L5S** pozwalają na przejechanie nawet do sześciu kilometrów w ciągu godziny, co jest istotną poprawą w porównaniu do ogumienia poprzedniej generacji (Michelin XSM D2+), gdzie limit ten wynosił cztery kilometry. Oznaczenie LC w nazwie nowej opony Michelin to skrót od Long Cycle, czyli właśnie od dłuższych przebiegów. Zwiększenie osiągów było możliwe dzięki ulepszonemu opasaniu oraz nowej mieszance bieżnika, które pozwalają na obniżenie temperatury pracy opony. Dodatkowo model XSM D2+ LC L5S** jest bardzo odporny na przecięcia i inne uszkodzenia dzięki zastosowanej mieszance bieżnika oraz wytrzymałym bokom i barkom opony. Opona jest już produkowana na pierwsze wyposażenie pojazdów. Na rynku wymiany opona będzie dostępna od lipca 2016 r.

Zobacz cały numer PO 7-8/136 (Lipiec-Sierpień 2016)


 

Opony przemysłowe

BKT

Jumbo Trax HD

Opona BKT Jumbo Trax HD jest to na nowo zaprojektowana opona, w której szczególny nacisk położono na wzmocnienie i wytrzymałość. Odporna jest na uszkodzenia mechaniczne, ma doskonała przyczepność oraz dłuższy czas użytkowania.  Dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki gumy bieżnik opony zapewnia zwiększoną odporność na rozdarcia, a wzmocniony i pogrubiony bok opony chroni ją przed uszkodzeniami. Opona ta jest najbardziej odpowiednia do pracy w ciężkich warunkach. Dostępna w rozmiarze: 10-16.5 i 12-16.5 www.agrorami.pl

 

CAMSO

TM R4

To opona do kompaktowych ładowarek teleskopowych. Zapewnia nieporównywalną wytrzymałość i przyczepność przy pracach w warunkach terenowych. Wzmocniony karkas oraz konstrukcja opony przeznaczona jest do intensywnej pracy przy dużych obciążeniach, zapewniając doskonałą stabilność i odporność na uszkodzenia boczne. Schodkowe przetłoczenia na bokach wysokich łopatek bieżnika poprawiają samooczyszczanie się bieżnika i zapewniają lepszą trakcję. Stożkowe łopatki bieżnika zwiększają stabilność łopatek, powodując że opona zużywa się równomierne. Zoptymalizowany wskaźnik wypełnienia czoła opony bieżnikiem do przestrzeni międzybieżnikowych gwarantuje większą trwałość i odporność czoła opony na przebicia. Opony dostępne są w rozmiarach: 405/70-20 14 PR (16/70-20), 400/80-24 20 PR (15.5/80-24), 440/80-24 22 PR (16.5/85-24), 460/70-24 16 PR (17.5L-24)

 

WHL 775 L5

To opona diagonalna do ładowarek kołowych. Opona Camso WHL 775 to połączenie uniwersalności umożliwiającej stosowanie na różnych podłożach, z trwałością zapewniającą długi okres użytkowania. Dzięki wzmocnionym bokom, a tym samym doskonałej stabilności i odporności na pękanie, sprawdza się idealnie w ładowarkach kołowych pracujących w ekstremalnie trudnych warunkach na mieszanych i twardych podłożach Opona posiada bardzo głęboki bieżnik klasy L5, który ma dużą wytrzymałość i odporność na przebicie oraz ścieranie, co zwiększa jej żywotność. Nowa wyprofilowana podstawa kostek bieżnika usprawnia usuwanie kamieni i zapewnia większą odporność na pękanie. Konstrukcja ścian bocznych przeznaczona do pracy przy dużych obciążeniach chroni przed uderzeniami bocznymi i odkształceniami przy dużych obciążeniach. Opona dostępna jest w rozmiarach 17.5-25 16PR, 20.5-25 20PR oraz 23.5-25 20PR. https://camso.co

 

YOKOHAMA

RB31

Opona radialna, przeznaczona do wodzideł przegubowych, ładowarek i spycharek (L-3) Specjalnie zaprojektowany, niekierunkowy wzór bieżnika zapobiega przecięciom opony spowodowanym kontaktem z ostrą, skalistą nawierzchnią. Jego duża powierzchnia styku z podłożem zapewnia wysoką odporność na ścieranie, a charakterystyczne rowki ułożone w poprzek kierunku jazdy gwarantują doskonałą trakcję na miękkiej nawierzchni - np. piasku czy glinie. Opona dostępna w dystrybucji ITR CEE w rozmiarach: 17.5R25, 205R25, 23.5R25, 26.5R25, 29.5R25.

 

Zobacz cały numer PO 6/135 (Czerwiec 2016)

drukuj  
Ogłoszenia

Poszukiwany redaktor/redaktorka treści

Toruń |Umowa o pracę | Umowa na okres próbny wynoszący trzy miesiące, z możliwością przedłużenia do roku Wydawnictwo ...

więcej
/

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń