Ciężarowe i dostawcze

 

Opony ciężarowe

AUFINE

ADL2

Koncern Aufine za pośrednictwem krakowskiej hurtowni Auto-Gum wprowadza na polski rynek nową gamę opon ciężarowych Energy - na oś napędową ADL2, ADR3 oraz na oś naczepową ATR2. Opony dostępne są w rozmiarach 295/80/22.5 315/70/22.5 315/80/22.5 385/65/22.5 i 385/55/22.5. ADL2 cechuje się bogatą mieszanką gumy gwarantującą dłuższy okres eksploatacji, bardzo dobrą trakcją na mokrej nawierzchni oraz mniejszym zużyciem paliwa w porównaniu do poprzedniego modelu. Opona idealnie sprawdza się w transporcie dalekobieżnym. Posiada oznaczenie M+S i 3pmsf.

 

 

 

ADR3

To opona, której czoło bieżnika jest o 20 proc. szersze niż w poprzednim modelu. Do jej produkcji została zastosowana specjalna mieszanka krzemionki, co spowodowało, że podczas jazdy opona lepiej odprowadza ciepło. Konstrukcja opasania jest bardziej odporna na przecięcia i gwarantuje wysokie przebiegi. Wzór ten idealnie sprawdza się w transporcie lokalnym. Opona posiada oznaczenie M+S i trzy szczytygórskie.

 

 

 

ATR2

Opona naczepowa z czterożebrowym wzorem bieżnika Energy. Innowacyjna mieszanka bieżnika zapewnia doskonałą odporność na zużycie. Zmieniona rzeźba bieżnika zapewnia mniejszy hałas. Zamknięta konstrukcja barku opony zapewnia lepszą przyczepność do podłoża. Specjalna konstrukcja rowków w kształcie fali poprawia wydajność odprowadzania wody oraz zapobiega wbijaniu się kamieni podczas jazdy. Opona posiada oznaczenie M+S. Na polskim rynku hurtownia Auto-Gum posiada największą paletę rozmiarów opon Aufine. W ciągłej sprzedaży jest kilka tysięcy opon w rozmiarach 17.5” 19.5” oraz 22.5”. www.autogum.com http://zam.autogum.com.pl/szi/

 

 

BARUM

BF 200 R, BD 200 R

Gama opon Barum 200R została poszerzona o modele BF 200 R na oś prowadzącą i BD 200 R na oś napędową w rozmiarze 315/70 R22.5. Obydwa modele gwarantują długie przebiegi i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki zastosowaniu udoskonalonej mieszanki gumowej i nowej rzeźby bieżnika opony zapewniają długą eksploatację na długich trasach oraz w transporcie regionalnym. Zarówno w oponie BF 200 R przeznaczonej na oś prowadzącą, jak i w modelu BD 200 R na oś napędową, zastosowano nową geometrię bieżnika. Pozwoliło to na ograniczenie zużycia paliwa oraz zachowanie pełnych właściwości jezdnych, nawet podczas jazdy w trudnych warunkach pogodowych. Nowa mieszanka bieżnika pozwala na bezpieczne prowadzenie na mokrej nawierzchni przy zachowaniu optymalnej trakcji. Ponadto model BF 200 R posiada oznaczenie M+S, natomiast opona BD 200 R oprócz oznaczenia M+S posiada symbol 3PMSF. Oznacza to, że może uzyskać lepsze osiągi na błocie czy śniegu. Warto dodać, że cała gama Barum 200 R, dzięki wzmocnieniu stalowego opasania, odznacza się wyjątkową wytrzymałością. Natomiast karkas nadający się do bieżnikowania pozwala na wydłużenie okresu eksploatacji opon, co wpływa na efektywność kosztową floty pojazdów.

CONTINENTAL

Conti Hybrid HT3 385/55 R22.5.

Continental uzupełnił gamę opon przeznaczonych do regionalnego transportu dystrybucyjnego o nową Conti Hybrid HT3 385/55 R22.5. Opona ta przeznaczona do naczep jest uzupełnieniem serii ogumienia Conti Hybrid. Została zaprojektowana specjalnie pod kątem użytkowania zarówno na drogach regionalnych, jak i na trasach szybkiego ruchu. Oprócz wydłużonych przebiegów i bardzo niskiego zużycia paliwa, charakterystycznych dla opon z tej serii, model Conti Hybrid HT3 385/55 R22.5 oferuje również optymalne właściwości jezdne po mokrej nawierzchni. Dzięki przewidywalnemu zachowaniu podczas hamowania na mokrej drodze oraz uzyskaniu oszczędności na paliwie, opona została zakwalifikowana do unijnej kategorii „B” zużycia paliwa. Udoskonalona mieszanka bieżnika opony zapewnia wyższe o 20 proc. przebiegi. Co więcej, dzięki optymalnej kombinacji mieszanki gumowej bieżnika i ściany bocznej oraz udoskonalonej geometrii rowków, uzyskano sześcioprocentową redukcję zużycia paliwa w porównaniu do modelu poprzedniej generacji. Podobnie jak pozostałe opony w serii, opona Conti Hybrid HT3 385/55 R22.5 nadaje się do ponownego bieżnikowania. Wprowadzone po raz pierwszy w tym modelu specjalne wskaźniki umieszczone w profilu bieżnika dodatkowo ułatwiają właściwe przeprowadzenie procesu bieżnikowania, zapewniając osiąganie wysokich przebiegów i minimalnych oporów toczenia.

 

 

DAYTON

D500S

Opona D500S na oś kierującą ułatwia manewrowanie, jest cicha i odporna na nieregularne zużycie. Zostały w nią wbudowane ewakuatory kamieni, które ograniczają możliwość uszkodzeń, a dzięki opcji ponownego bieżnikowania karkas opony może być użytkowany dłużej.

 

Zobacz cały numer PO 7-8/136 (Lipiec-Sierpień 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń