Ciężarowe i dostawcze

Opony dostawcze

PAXARO

Van Winter

To opona zimowa, idealna do samochodów dostawczych, ekonomiczna, bezpieczna, z bieżnikiem w drobną kostkę. Posiada ścieralne żebro z dodatkową warstwą gumy na ścianie bocznej, która chroni przed uszkodzeniem. Taki zabieg przedłuża żywotność opony. Kolejną ważną cechą jest pręt mocujący na krawędzi, jak i szerokie wzdłużne rowki odwadniające. Dzięki nim mamy pewność, że wzór zachowa optymalną sztywność, a rowki pomogą oponie w rozpraszaniu śniegu oraz błota pośniegowego. W centralnej części bieżnika znajdują się lamele sinusoidalne oraz klinowe wyżłobienia na bieżniku. Odpowiadają one za zwiększoną przyczepność na śniegu, gwarantują krótszą drogę hamowania. Klinowe wyżłobienia dodatkowo optymalizują rozmieszczenie krawędzi przyczepnych. Więcej na www.handlopex.pl

 

POWERTRAC

Vanstar

To najwyższej jakości opona przeznaczona do samochodów dostawczych i pikapów. Posiada unikalny, nowoczesny tzw. motylkowy wzór bieżnika, z trzema wyrazistymi rowkami obwodowymi i szeregiem mniejszych, poprzecznych i skośnych rowków oraz wąskich szczelin - lameli. Bieżnik bardzo sprawnie odprowadza wodę poza powierzchnię styku opony z podłożem, efektywnie przenosi siłę napędową i posiada doskonałe parametry trakcyjne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Wytrzymała konstrukcja opony zapewnia bezpieczną jazdę nawet przy dużym obciążeniu. Zaawansowana mieszanka gumowa pozwala na redukcję hałasu i oporów toczenia. Więcej informacji na stronie dystrybutora opon www.nowegumy.pl

Opony ciężarowe

HANKOOK

AL10+ e-cube MAX, DL10+ e-cube MAX, TL10+

Ta nowa niskoprofilowa opona na oś kierowaną dzięki swym wymiarom 355/50 R22.5 doskonale spełnia wymagania transportu objętościowego. AL10+ e-cube MAX ma indeks nośności 156, co oznacza, że oś można obciążyć ładunkiem do 8 ton. Dzięki mniejszej średnicy opony, łączna wysokość pojazdu jest niższa, co skutkuje możliwością zwiększenia wysokości ładunku i pełnego wykorzystania trzymetrowej platformy ładunkowej. Profil opony e-cube MAX do pojazdów użytkowych zapewnia maksymalną wydajność kosztów i energii oraz korzyści dla środowiska: ze względu na wzdłużne rowki bieżnika o strukturze falistej model AL10+ e-cube MAX na oś kierowaną zapobiega niepotrzebnemu zużyciu. W związku z tym opona ma dłuższy okres eksploatacji. Lepszy bieżnik oraz wyższy indeks nośności modelu AL10+ e-cube MAX zmniejsza zużycie paliwa, oferując jednocześnie większą ładowność. Liniowa struktura rowków wzmacnia stabilność kierunku oraz poprawia precyzję sterowania, a także lepiej odprowadza wodę. Te specjalistyczne opony na oś kierowaną wspomagają opony na oś napędową - model DL10+ e-cube MAX. Ze względu na trójwymiarowe lamele mają wyjątkowe właściwości trakcyjne, natomiast dodatkowo poszerzony blok i głębokie rowki gwarantują dłuższy przebieg. Stabilizatory blokowe modelu DL10+ e-cube MAX również wydłużają okres eksploatacji opony oraz zmniejszają opór toczenia. Serie e-cube MAX uzupełnia opona do naczep TL10+ charakteryzująca się maksymalną stabilnością prowadzenia oraz niskim oporem toczenia.

SmartFlex AH35, DH35

To całoroczne opony klasy premium do transportu regionalnego. AH35 przeznaczona jest na oś prowadzącą, DH35 to opona na oś napędową. Odznaczają się wyjątkowymi właściwościami trakcyjnymi dzięki specjalnym lamelom multi 3D. Dodatkowo sztywne bloki bieżnika wspomagają oszczędną jazdę, zapewniając niski poziom ruchów klocków bieżnika. Dzięki SmartFlex AH35 i SmartFlex DH35 operatorzy flotowi i firmy przewozowe mogą czerpać korzyści z oszczędności paliwa, wysokich przebiegów i świetnych właściwości trakcyjnych tych całorocznych opon. Istnieje również możliwość stosowania SmartFlex AH35 na wszystkich osiach. Opona stanowi najnowszy produkt w linii opon SmartFlex. Podczas, gdy SmartFlex AH31 i SmartFlex DH31 przeznaczone są przede wszystkim do większych rozmiarów obręczy, np. 22.5 cala, SmartFlex AH35 - wraz z siostrzaną oponą na oś napędową SmartFlex DH35 - są przystosowane do mniejszych rozmiarów - 17.5 i 19,5 cala. Lamele multi 3D w bieżniku SmartFlex AH35 gwarantują wyjątkowe właściwości trakcyjne. Połączenie prostych i falistych rowków usprawnia odprowadzanie wody i trwale zapobiega powstawaniu zjawiska akwaplanacji. Symbole M+S oraz płatka śniegu 3-PMSF oznaczają, że opona na oś prowadzącą jest optymalnie przystosowana do różnorodnych warunków zimowych, takich jak błoto, lód i śnieg, nie tracąc przy tym właściwości koniecznych w okresie letnim. Sztywność bloków bieżnika wspomaga wyjątkowo oszczędną jazdę. Specjalny wzór bieżnika dodatkowo zapewnia równomierne zużycie opony, zauważalnie ograniczając koszty eksploatacji dzięki poprawie trwałości opon. Zwiększona powierzchnia styku gwarantuje duże przebiegi i wysoką wydajność. SmartFlex DH35 na oś napędową opatrzona jest również symbolami M+S oraz płatka śniegu. Ponadto ta opona również charakteryzuje się szeroką powierzchnią styku z czterema zygzakowatymi rowkami przebiegającymi przez całą powierzchnię bieżnika, co oznacza większy przebieg i świetną przyczepność na różnych nawierzchniach i w różnych warunkach drogowych. Dodatkowo lamele multi 3D zapewniają solidne właściwości trakcyjne i niskie opory toczenia. Innowacyjny układ lamel na powierzchni bieżnika pozwala ograniczyć opór toczenia i wspomaga właściwości trakcyjne opony na oś napędową. Opona SmartFlex AH35 jest już dostępna, a DH35 będzie dostępna wkrótce. www.hankooktire-eu.com

Zobacz cały numer PO 9/137 (Wrzesień 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń