Ciężarowe i dostawcze

Opony ciężarowe - zimowe

AEOLUS

ADW 80, ASW 80

Marka Aeolus za pośrednictwem firmy Kon-Wit wprowadza do sprzedaży zimowe opony ADW 80, przeznaczone na oś napędową, oraz ASW 80 do zastosowania na osi prowadzącej. Oba modele dostępne są w rozmiarach 315/80 R22.5 i 315/70 R22.5. Specjalnie dobrana mieszanka, z której wykonane są opony, powoduje, że charakteryzują się one bardzo wysoką przyczepnością w niskich temperaturach i na zaśnieżonych drogach. Również wzór bieżnika z gęsto rozmieszczonymi lamelami zwiększa ich przyczepność i trakcję na śliskiej nawierzchni oraz w znacznym stopniu wpływa na skrócenie drogi hamowania w takich warunkach drogowych. Zastosowanie najnowszych technologii, odpowiednia konstrukcja i dobrze dobrane materiały zaskutkowały wyprodukowaniem opon doskonale sprawdzających się w zimowych warunkach. Ich charakterystyka gwarantuje duże przebiegi oraz obniżone zużycie paliwa. Konstrukcje opon ADW 80 i ASW 80 zostały poddane dokładnym testom na ośnieżonych i pokrytych lodem drogach, aby zapewnić precyzyjne prowadzenie i osiągi w takich warunkach. Coraz więcej europejskich krajów wprowadza obowiązek stosowania ogumienia zimowego w pojazdach ciężarowych, stąd jest to propozycja, która może zainteresować sporą część firm transportowych, jeżdżących m.in. po drogach Skandynawii. Więcej informacji na stronie www.konwit.pl

DAYTON

D400T, D500S, D600D

Koncern Bridgestone wprowadza do sprzedaży opony ciężarowe marki Dayton, wchodząc tym samym w nowy segment cenowy produktów. Opony Dayton są produkowane w Europie i podlegają gwarancji jakości grupy Bridgestone. Produkty tej marki przeznaczone do użytkowania na osi kierującej, napędowej i do naczep można poddać ponownemu bieżnikowaniu. Istotną różnicą w stosunku do niektórych tanich alternatyw jest to, że opony Dayton do samochodów ciężarowych mogą przejść ponowne bieżnikowanie, co nadaje karkasowi dodatkową wartość i wydłuża cykl eksploatacji.

 

 

D500S

Opona ułatwia manewrowanie, jest cicha i odporna na nieregularne zużycie. Wbudowane w nią „ewakuatory” kamieni ograniczą możliwość uszkodzeń, a dzięki opcji ponownego bieżnikowania karkas opony może być użytkowany dłużej.

 

 

 

D600D

To opona napędowa, którą zaprojektowano tak, aby zapewnić dobre właściwości jezdne w deszczu, przyczepność wtedy, kiedy kierowcy tego potrzebują oraz bezpieczeństwo i wygodę przez cały czas jazdy. Oznaczenia M+S oraz znak alpejski (3PMSF) stanowią gwarancję, że opony sprawdzą się w zimowych warunkach. Mogą być używane także w krajach, w których wprowadzono ograniczenia związane z bezpieczeństwem.

 

 

 

D400T

Opony marki Dayton do przyczep zapewniają wysoki standard wytrzymałości, dzięki odporności na nieregularne zużycie. Ponadto można je poddawać ponownemu bieżnikowaniu. Od września 2015 roku w sprzedaży są również dostępne opony Dayton D500S i D600D w rozmiarze 315/80 R22.5 oraz opony do przyczep D400T w rozmiarze 385/65 R22.5. W lutym 2016 roku gama produktów zostanie poszerzona o najpowszechniejsze dla samochodów ciężarowych opony D500S i D600D w rozmiarach 295/80 R22.5 i 315/70 R22.5. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.dayton.eu

 

GOODYEAR

Ultra Grip Max T

Opony w rozmiarach 385/65 R22.5 i 385/55 R22.5 to najnowsze zimowe ogumienie marki Goodyear, które zostało wybrane przez firmę Krone na pierwsze wyposażenie swoich naczep. Model Ultra Grip Max T opracowano specjalnie do pracy w warunkach zimowych. Nowe ogumienie zapewnia do 40 proc. więcej przyczepności na śniegu - i to przy zużyciu bieżnika do połowy - oraz przebiegi dłuższe o 15 proc. Potwierdzeniem jej właściwości są symbole trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF) oraz M+S. Nawet po zużyciu bieżnika w 50 proc., w dalszym ciągu kwalifikuje się do oznaczenia 3PMSF. Dzięki tej szczególnej właściwości nowe opony zimowe Goodyeara pomagają utrzymać pojazdy w ruchu i zapewniają spokój zarówno kierowcom, jak i operatorom flot. Firma Krone będzie montowała nowe ogumienie Goodyeara w dwóch wariantach: 385/65 R22.5 160 K 158 L i 385/55 R22.5 160 K 158 L. W nowej linii opon zimowych Goodyear do pojazdów ciężarowych jest też dostępne ogumienie na oś kierowaną: Ultra Grip Max S i na oś napędową: Ultra Grip Max D, również oznaczone symbolami M+S oraz 3PMSF. www.goodyear.eu/pl_pl/

Zobacz cały numer PO 11/128 (Listopad 2015)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń