Ciężarowe i dostawcze

 

Opony ciężarowe bieżnikowane

ATK RETREADS

DH2E

To opona napędowa w rozmiarze 315/70 R22.5, całoroczna z umieszczonym znakiem M+S z przeznaczeniem regionalnym lub autostradowym - o szerokości 275 mm, co powoduje zwiększoną przyczepność do podłoża, konstrukcja bieżnika (duża kostka) zapewnia przyczepność na różnych nawierzchniach i zmiennych warunkach pogodowych. Dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki cechuje się dużymi przebiegami.

 

 

DH2A

To opona napędowa w rozmiarze 315/70 R22.5, całoroczna z umieszczonym znakiem M+S, z przeznaczeniem autostradowym /dalekie trasy - jej szerokość 270 mm, konstrukcja bieżnika powoduje zmniejszone opory toczenia i niski poziom hałasu, a jej szerokość zapewnia dobrą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Do produkcji opony zastosowano specjalną mieszankę, która zapewnia osiąganie dużych przebiegów.

 

 

DH3Y

Opona napędowa w rozmiarze 315/80 R22.5, całoroczna z umieszczonym znakiem M+S, z przeznaczeniem do ruchu regionalnego i na budowę. Jej szerokość to 265 mm. Budwa rzeźby bieżnika zapewnia dobrą trakcję w trudnym terenie, natomiast zastosowanie dużych klocków uodparnia oponę na nadmierne uszkodzenia lub wyrwania bieżnika. Dodatkowo powoduje samooczyszczenie się rowków z błota i kamieni.

 

 

DHT3E

Opona naczepowa w rozmiarze 385/65 R22.5, całoroczna z umieszczonym znakiem M+S, z przeznaczeniem dalekobieżnym i regionalnym, o szerokości 310 mm, co zapewnia dużą przyczepność. Szerokie barki zastosowane w oponie powodują zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zastosowana mieszanka zapewnia osiąganie dużych przebiegów, a konstrukcja bieżnika decyduje o wszechstronnym jej zastosowaniu.

 

 

 

DHT2A

To także opona naczepowa w rozmiarze 385/65 R22.5 z przeznaczeniem dalekobieżnym lub regionalnym - o szerokości 310 mm. Konstrukcja bieżnika zmniejsza opory toczenia i poziom hałasu. Zastosowanie mieszanki autostradowej powoduje uzyskiwanie dużych przebiegów, jednocześnie zachowując dobrą przyczepność na drodze.  Połączenie mieszanki opracowanej przez firmę Kabat z konstrukcją bieżnika powoduje zmniejszenie wydzielania się ciepła. Więcej na www.atk-opony.pl oraz www.kabat.pl

 

Zobacz cały numer PO 2/120 (Luty 2015)

drukuj  
Ogłoszenia

Poszukiwany redaktor/redaktorka treści

Toruń |Umowa o pracę | Umowa na okres próbny wynoszący trzy miesiące, z możliwością przedłużenia do roku Wydawnictwo ...

więcej
/

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń