Ciężarowe i dostawcze

KLEBER

Transalp

To propozycja marki Kleber na sezon zimowy dla użytkowników samochodów dostawczych. Jest to opona o wzmocnionej konstrukcji, przeznaczona do małych, średnich i dużych samochodów dostawczych, takich jak: Opel Combo, Renault Express, Ford Courrier, Citroen Berlingo, Peugeot Partner Fourgon, Mercedes Vito, Ford Transit, Volkswagen Transporter. Opona gwarantuje bezpieczną jazdę w trudnych warunkach atmosferycznych. Jej bieżnik zapewnia skuteczne odprowadzanie wody i doskonały napęd na śniegu. To idealna opona dla użytkowników samochodów dostawczych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i komfort jazdy. Bieżnik opony z szerokimi, ciągłymi kanałami wzdłużnymi i poprzecznymi o masywnych klockach z ukośnymi lamelami zapewnia dobrą przyczepność zarówno na suchej, mokrej, jak i zaśnieżonej nawierzchni. Zwiększone zdolności samooczyszczania opony zapewniają bezpieczeństwo jazdy nawet w głębokim śniegu. Transalp jest odporna na uszkodzenia mechaniczne. Wzmocniona konstrukcja z trzema warstwami stalowego kordu zwiększa trwałość opon i sprawia, że dobrze znoszą duże obciążenie pojazdu. Opony są dostępne w 13 rozmiarach o średnicy osadzenia od 13 do 16 cali, o indeksach prędkości N (maks. prędkość do 140 km/h), Q (maks. prędkość do 160 km/h), R (maks. prędkość do 170 km/h) oraz T (maks. prędkość do 190 km/h). Indeks nośności opon, czyli maksymalne obciążenie opony w zależności od rozmiaru, wynosi od 88/86 do 112/110, w kilogramach od 560 kg do 1120 kg na oponę.

MICHELIN

                                       Agilis Snow-Ice 41 Reinf. i 51

To opony kierunkowe o głębokiej rzeźbie bieżnika z samoblokującymi się lamelami "Z", które zapewniają lepszą przyczepność na śliskich, mokrych i zaśnieżonych nawierzchniach, redukując jednocześnie możliwość poślizgu. Na zaśnieżonej nawierzchni, dzięki właściwościom samoblokujących się lamel "Z", bieżnik ulega usztywnieniu i opona styka się największą możliwą powierzchnią z podłożem, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Trzy rowki wzdłużne i szerokie kanały poprzeczne pochłaniają śnieg i breję pośniegową. Zwiększa to przyczepność na zimowej nawierzchni. Taka rzeźba bieżnika zapobiega zjawisku aquaplaningu. Agilis Snow-Ice są odporne na uderzenia i przebicia - ich odporność zwiększona została o 35 proc. w stosunku do opon poprzedniego typu, a także na ścieranie boków - są grubsze o 4 mm i wzmocnione podwójną warstwą ochronną” - powiedziała Renata Wasylów, Senior Brand Manager marki Michelin. Agilis Snow-Ice 41 Reinf. i 51 przeznaczone są do samochodów osobowo-dostawczych takich jak: Renault Kangoo, Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Opel Combo, Volkswageny Caddy i T 14 oraz Mercedes Vito. Są dostępne w 6 rozmiarach, o średnicach osadzenia od 13 do 15 cali, o indeksach prędkości R (maks. prędkość do 170 km/h) i T (maks. prędkość do 190 km/h).

Agilis Snow-Ice 61 i 81

Przeznaczone są do samochodów średnio- i wysoko-tonażowych takich jak: Nissan Trade, Ford Transit, Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Volkswagen T4. Występują w 17 rozmiarach, o średnicach osadzenia od 13 do 16 cali, o indeksach prędkości Q (maks. prędkość do 160 km/h) i R (maks. prędkość do 170 km/h).

FULDA

Conveo Trac

Rodzina opon samochodów dostawczych CONVEO TRAC zapewnia optymalne parametry jazdy w ciężkich warunkach zimowych. Dzięki zastosowanej mieszance bieżnika uzyskano zwiększoną trwałość zapewniającą dłuższe przebiegi. Kształt profilu bieżnika oraz skład mieszanki zapewniają doskonale parametry jazdy na śniegu i lodzie. Opona posiada otworki pod kolce. W sprzedaży znajduje się kilkanaście rozmiarów od 185R14C do 225R15C.

Zobacz cały numer PO 1/20 (Styczeń-Luty 2003)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń