BUTLER
Navigator 41.13 EI
To elektrohydrauliczna montażownica do kół pojazdów ciężarowych, rolniczych i przemysłowych. Obsługuje felgi do 56” i koła o wadze do 1700 kg. Posiada dwie prędkości obrotowe ustawiane za pomocą sterownika nożnego, dzięki czemu operator może swobodnie wykonywać czynności. Navigator 41.13EI cechuje się wyjątkowo solidną i wytrzymałą konstrukcją wykonaną ze stali najwyższej jakości. Maszyna posiada bardzo mocny zbijak o sile 26000 N oraz specjalnie zaprojektowany mechanizm blokady, który pozwala na szybkie blokowanie i odblokowywanie ramienia zbijaka. Specjalny uchwyt ułatwia podnoszenie ramienia zbijaka i szybką zmianę narzędzi. Navigator 41.13EI jest wyposażony w wygodny w obsłudze mobilny sterownik. Dane techniczne: silnik:1,35-1,85 kW 3-fazowy 400V (50 Hz), silnik układu hydraulicznego: 2,2 kW 3-fazowy 400V (50 Hz), średnica felg od 11” do 43”, średnica felg z przystawkami od 11”do 56”, maks. średnica koła: 2300 mm (90,5”), maks. szerokość koła: 1300 mm (51”), waga: 820 kg, siła zbijaka: 26000 N. maksymalna waga koła: 1700 kg, prędkość obrotowa: 4-8 obr./min, maks. moment obrotowy: 4000 Nm
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Autoryzowanym Dystrybutorem Firmy Butler tel. 33 496 18 47, tel. kom. +48 602 615 743, e-mail : biuro@butlerpolska.pl . Więcej naszych produktów można znaleźć na stronie www.butlerpolska.pl
COLMEC
ECK 3900
Urządzenie do obsługi klimatyzacji jest w pełni automatyczne. Służy do odzyskiwania, recyklingu oraz ponownego ładowania czynnika R134 (zgodny z normą SAE J-2788). Urządzenie cechuje się wysoką precyzją pracy. ECK 3900 posiada: 2 filtry do wychwytywania pary wodnej, przewody o długości 3 m, zbiornik o pojemności 22 litrów ( do wielkokrotnego napełniania), rozkład oleju 5 g, wydajność pompy próżniowej 100 l/min, szybkość odzysku 300 g/min w fazie ciekłej oraz wagę 90 kg. W skład wyposażenia standardowego wchodzi: kolorowy wyświetlacz 5”, termiczna drukarka, automatyczna kontrola szczelności, możliwość sprawdzania szczelności azotem, port USB oraz baza danych pojazdów. ECK 3900 jest przygotowana do obsługi samochodów hybrydowych. Więcej szczegółów na stronie www.colmec.pl
Corghi
HD 1000
To półautomatyczna montażownica, przeznaczona do pracy z kołami pojazdów ciężarowych, rolniczych, przemysłowych i budowlanych o maksymalnej szerokości do 980 mm. Jest to urządzenie elektro-hydrauliczne ze sterowaniem niskonapięciowym za pomocą przenośnego pilota. Pompa hydrauliczna wraz z blokiem elektrozaworów zamontowana jest na urządzeniu w celu oszczędności powierzchni, którą zajmuje maszyna. Hydraulicznie otwierane szczęki o podwójnej prędkości obrotu w obydwu kierunkach wykonane są z wysokiej jakości stali. Zapewniają one doskonałe mocowanie delikatnych kół, podczas operacji demontażu oraz montażu. Nowy, ulepszony design szczęk, pozwala na pracę z prawie wszystkimi rodzajami kół, mieszczącymi się w zakresie pracy urządzenia. Koła o otworze wewnętrznym o średnicy 110mm, mogą być mocowane bez dodatkowych nakładek. Ramię zbijaka (wraz z pazurem) porusza się po całej długości podstawy, aby zapewnić łatwiejsze pozycjonowanie narzędzi podczas pracy. Innowacyjny talerz zbijaka obraca się na samosmarujących tulejach, aby zapewnić wytrzymałość oraz płyną pracę na krawędzi opony. Kształt dysku zbijaka został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić jak najlepszą penetrację, pomiędzy krawędzią felgi a stopką opony, co więcej jego fazowana zewnętrzna krawędź zapobiega uszkodzeniu stopki opony lub przeskoczeniu dysku na bok opony. Pazur zbijaka został specjalnie zaprojektowany i przetestowany, aby zminimalizować uszkodzenia, a jego powierzchnia została pokryta specjalnym płaszczem ochronnym. www.corghi.pl
EXIDE TECHNOLOGIES S.A.
Akumulator EE1853
Jeszcze do niedawna większość akumulatorów przeznaczonych dla rolnictwa była wykonana w technologii hybrydowej, co uodporniało je na wibracje, ale powodowało także szybsze samorozładowanie. W praktyce było to uciążliwe. Samochód osobowy przemieszcza się z reguły po płaskich drogach przez cały rok, a jego silnik jest odpalany kilka lub kilkanaście razy dziennie przez rozrusznik wymagający średniej mocy. Z kolei maszyna rolnicza pracuje sezonowo i na nierównej powierzchni. Jej silnik może być odpalany nawet kilkadziesiąt razy dziennie, a rozrusznik jest dużo większy niż w samochodzie osobowym. Akumulator samochodowy może podołać temu zadaniu, ale nie będzie to rozwiązanie optymalne. Dzięki zastosowaniu technologii HVR (High Vibration Resistant, ang. wysoka odporność na wibracje), eksploatacja akumulatorów nowej generacji jest dużo łatwiejsza. Akumulatory typu HVR - i takim jest EE 1853 - charakteryzują się nie tylko ponadprzeciętną odpornością na wstrząsy, ale także wysoką wytrzymałością na pracę cykliczną (aż czterokrotnie większą niż w standardowych akumulatorach) i odpornością na głębokie rozładowanie. Dodatkowo akumulatorów HVR dzięki stopowi płyt Ca/Ca w znacznie mniejszym stopniu dotyczy problem samorozładowania, co czyni je jednymi z najlepiej dostosowanych konstrukcji do maszyn rolniczych. Więcej informacji o akumulatorach: www.akumulator.pl
WSOP
Efficar STD-8245TX-W
To udoskonalona wersja podnośnika nożycowego w wersji z szarpakiem o udźwigu 4 ton. Jest obecnie najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla stacji kontroli pojazdów pracujących w oparciu o podnośnik diagnostyczny. „Nożycówka” Efficar jest nie tylko podnośnikiem diagnostycznym z szarpakiem, ale także doskonałym narzędziem do ustawiania geometrii. Tylne płyty rozprężne, gniazda obrotnic oraz płyty wyrównujące umożliwiające korzystanie z geometrii 3D (dostępne w standardzie!) czynią go niezwykle uniwersalnym narzędziem. Podnośnik zyskał nowe, podwójne zabezpieczenie antykorozyjne, które lepiej go chroni przed trudami wieloletniej pracy na stacjach kontroli. Dodatkowo „nożycówka” posiada nowy system poziomowania. Dwustopniowy, bardzo precyzyjny system poziomowania najazdów pozwala spełnić niezwykle rygorystyczne wymagania dotyczące ław pomiarowych na SKP. Ponadto dźwignik ten można zamontować na posadzce lub we wnęce fundamentowej. W podstawowej kompletacji posiada on szarpak hydrauliczny z pilotem oraz dźwignik osi (dwupunktowy trawers o udźwigu 2 tony ułatwiający ustawianie geometrii w długich pojazdach). Więcej informacji na www.wsop.pl