Ciężarowe i dostawcze

       Opony ciężarowe

CONTINENTAL

HSL 1

Continental Truck Tyres skorzystał z okazji połączenia pasji do sportu oraz entuzjazmu do innowacji - wprowadził oponę ze specjalnie zaprojektowanymi ścianami bocznymi - aby podkreślić wagę wydarzenia, jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Opona 295/80 R 22.5 HSL 1 zalecana na oś sterującą w autokarach, eksponuje stylizowane emblematy sportowe oraz wyróżniające się żółte logo Continental wtopione w ściany boczne. Specjalnie zaprojektowane geometryczne wyżłobienia zapewniają wyjątkowo ciche poruszanie się, podczas gdy ich szerokość generuje wyjątkowo jednolity wzór styczności z podłożem. Inną ważną zaletą tej  opony są bardzo niskie opory toczenia, co przekłada się na pokaźne oszczędności paliwa.  

 

Auston

N-46

Auston (oraz Chengshan - te same produkty, tyle że pod oryginalną chińską nazwą) to całostalowe opony ciężarowe produkowane w Chinach, dostępne w wielu rozmiarach i rzeźbach bieżnika. Marki te należą do Grupy Coopera. Opona N- 46 nadaje się na napędowe osie ciężarówek, również tych robiących długie trasy. Charakterystyczna rzeźba bieżnika ma zapewniać duże przebiegi oraz niski poziom hałasu. Otwarty wzór bieżnika w strefie barku gwarantuje dodatkowe chłodzenie opony. Grzanie się N-46 zmniejsza również specjalnie dobrana mieszanka bieżnika.

 

 

N-68

Została przystosowana do transportu w terenie (off-road) oraz pracy w trudnych warunkach. Duża głębokość i terenowy wzór kostek zapewnia wytrzymałość i przyczepność. Kości bieżnika mają krawędzie podcięte w literę V, co powoduje samooczyszczanie w trakcie jazdy. Dodatkowa warstwa gumy w strefie czołowej chroni przed przebiciami.

 

 

NU-51

Zaprojektowano ją specjalnie do autobusów. Jej charakterystyczne cechy to wysokie przebiegi, dobra przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych i stosunkowo niski poziom hałasu. Jest wyposażona we wskaźnik zużycia boku, przydatny w transporcie miejskim.

 

 

P-56

To opona nowej generacji przeznaczona na osie sterujące autobusów i ciężarówek. Odporność na przegrzewanie się i niski poziom hałasu zostały osiągnięte dzięki czterorowkowemu wzorowi bieżnika połączonego ze specjalnymi, bocznymi wcięciami.

 

 

T-16

Producent zaleca te oponę do naczep w transporcie dalekiego zasięgu. Konstruktorzy położyli nacisk na wysokie przebiegi, zapobieganie przegrzewaniu się i na zminimalizowanie oporów toczenia, co wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa.

 

 

T-350

Jest także oponą naczepową, nowej generacji,  zaprojektowaną pod kątem transportu drogowo-terenowego, długotrwałej eksploatacji w trudnych warunkach pracy. Bieżnik jest odporny na uszkodzenia i umożliwia samooczyszczanie. Opona została tak zaprojektowana, żeby maksymalnie ograniczyć mechaniczne wyrywanie gumy bieżnika. Dystrybucją opon Auston w Polsce zajmuje się firma M&A z Byczyny, www.opony-byczyna.pl

 

Zobacz cały numer PO 4/41 (Lipiec-Sierpień 2006)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń