BOMA
Nankang NS II
To opona odznaczająca się oryginalnym kierunkowym wzorem rzeźby bieżnika. Zaprojektowana do samochodów klasy średniej i wyższej oraz dla kierowców, którzy cenią sportową jazdę. Wzór bieżnika wyposażony został w dwa centralne rowki gwarantujące skuteczne przeciwdziałanie zjawisku aquaplaningu podczas dynamicznej jazdy na mokrej nawierzchni. Rowki obwodowe oraz stabilne klocki bieżnika zapewniają doskonałą kierowalność. Zoptymalizowana podziałka bieżnika pomaga maksymalnie zredukować hałas i zapewnić wysoki komfort jazdy. Opony w każdym rozmiarze posiadają ochraniacz obręczy. Dostępna jest szeroka paleta rozmiarowa, włącznie z profilem 30, indeksem prędkości ZR oraz średnicą do 24 cali. Technologia wytwarzania opon zaczerpnięta została przez fabrykę od japońskiego koncernu Yokohama. Opony Nankang od 1991 roku posiadają homologację europejską ECE. Więcej na stronach internetowych www.boma.pl
Opony 4x4
GOODYEAR
Wrangler AT/R
Wrangler AT/R i MT/R zostały sprawdzone w ekstremalnych warunkach panujących na bezdrożach Republiki Południowej Afryki, w rajdzie pn. Eco Challange. I zdały egzamin. Wrangler AT/R została zaprojektowana specjalnie do jazdy po drogach i w warunkach terenowych. Przystosowana jest również do klimatu umiarkowanego, typowego dla Polski. Konstrukcja bieżnika ułatwia odprowadzanie błota, a w czasie deszczu ogranicza aquaplaning, czyli poślizg na cienkiej warstwie wody. Do tego dochodzą takie zalety, jak dobre prowadzenie, odporność na uszkodzenia i niski poziom hałasu.
Wrangler MTR
Z kolei Wrangler MT/R to typowa opona do jazdy w terenie. Posiada boczne karbowanie oraz zygzakowate rowki, które zapewniają skuteczne odprowadzanie błota, dzięki czemu dodatkowo wzrasta przyczepność opony w najtrudniejszych warunkach. System Dura-wall chroni boczne ścianki Wrangler MT/R przed przebiciem, w miejscach, gdzie opony są najbardziej narażone na uszkodzenie.