Wyposażenie i akcesoria

AIR SEAL

Proaktywny uszczelniacz opon

 

Angielski środek zapobiegający utracie powietrza w wyniku uszkodzenia opony. Tworząc trwałą elastyczną zatyczkę w ciągu kilku sekund od przebicia, powoduje pełnowartościową naprawę opony, a jednocześnie zapobiega utracie powietrza przy rdzewiejących i śniedziejących obręczach. Przeciwdziała też zawijaniu obrzeży. Przy uszkodzeniu do 30 mm samouszczelnienie opony następuje bez konieczności zatrzymywania pojazdu. Specyfik w postaci zabarwionej na czerwono lub na żółto gęstej cieczy, z pływającymi w niej drobinkami włókien kordowych, wprowadza się do opony za pomocą specjalnej pompy. Jego równomierne rozprowadzenie „załatwia” naturalna rotacja ogumienia. Produkt nie zawiera kleju - nie skleja felgi i jest w 100 proc. zmywalny wodą. Jeżeli we wnętrzu opony z AIR SEAL utkwi gwóźdź lub śruba, należy je jak najszybciej usunąć i uszczelnić przebite miejsce niemal symbolicznym wprowadzeniem koła ruch (dystrybutor zapewnia, że całkowite uszczelnienie przebicia staje się faktem już po dwóch lub trzech obrotach koła). Szczegóły na stronie www.airseal.pl

Zobacz cały numer PO 6/94 (Czerwiec 2012)

 


 

ARTUS

Zaworki do klimatyzacji

Zawory serwisowe do klimatyzacji wymagają stosowania specjalistycznych wkładek wykonanych z materiałów odpornych na czynniki chłodzące. Zaprezentowane na zdjęciach, najpopularniejsze typy wkładek zaworków, są od niedawna dostępne w ofercie toruńskiej firmy Artus. Są one odporne zarówno na najczęściej stosowany obecnie czynnik o symbolu R-134A, jak i na używane w starszych typach klimatyzacji czynniki R-12/22. Więcej na www.artus.com.pl .

TYRE PROTECTOR®

Preparaty do uszczelniania opon

To seria preparatów do uszczelniania opon. Znalazły one uznanie na rynkach zagranicznych, ponieważ   - jak zapewnia producent - są całkowicie niezawodne i nadają się do zastosowania w każdych warunkach pogodowych. Naprawiają przebitą oponę błyskawicznie, pozwalając właścicielom flot uniknąć wysokich kosztów serwisowania. W szybkim usunięciu nieszczelności pomaga ciśnienie z wnętrza opony oraz siła odśrodkowa. Te czynniki razem sprawiają, że po użyciu preparat natychmiast dostaje się w miejsce perforacji. Około dwumilimetrowa warstwa uszczelniacza pokrywa wnętrze bieżnika, reagując z tysiącami mocnych włókien blokujących i uszczelnia powierzchnię wokół wbitego obiektu. Tym samym zapobiega utracie powietrza. Preparaty bardzo dobrze wpasują się w strukturę każdej firmy oferującej usługi oponiarskie. Więcej na stronie www.tyreprotector.pl .

Zobacz cały numer PO 4/92 (Kwiecień 2012)

 


 

H.B. BANDAMATIC

Pas prewulkanizowany DY

Nowy wzór pasa prewulkanizowanego DY został wyprodukowany przez H.B. Bandamatic. Bieżnik przeznaczony jest na opony budowlane. Sprawdzony, wyjątkowo dobry pas napędowy jest dostępny w szerokościach: 220, 230, 240 i 250 mm. Pasy znajdują się w ofercie handlowej firmy EMPI Przemysław Makosz z Pobiedzisk. Więcej o tej ofercie na www.EMPI.sylaba.pl .

CHICAGO PNEUMATIC

Klucz udarowy 3/4”

Ten klucz udarowy 3/4” charakteryzuje się bardzo korzystnym współczynnikiem mocy do wagi narzędzia. Posiada bardzo wysoki moment maksymalny przy odkręcaniu równy 1650 Nm, waży natomiast tylko 5,9 kg. Klucz posiada opatentowane sprzęgło Twin Hammer, zapewniające unikalną trwałość nawet podczas intensywnej eksploatacji. Ponadto, obsługiwany jedną dłonią przełącznik kierunku obrotów zespolony jest z 3-pozycyjną regulacją momentu przy dokręcaniu. Zastosowanie - głównie do napraw i konserwacji ciężarówek, autobusów, maszyn rolniczych oraz do wszelkiego typu serwisów ogumienia. Więcej informacji na stronie www.arko-gum.pl .

RUFF

Nacinarka Rillfit Six

W tej nacinarce zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, zwiększających komfort użytkowania i niezawodność urządzenia. Transformator Hi-Tech z zabezpieczeniem termicznym pozwala na bezpieczną pracę, bez konieczności robienia przerwy na ostudzenie urządzenia, co znacznie zwiększa efektywność pracy. Urządzenie posiada czterostopniową regulację mocy. Ergonomiczny uchwyt, podłączony długim (180cm), elastycznym kablem ze wzmocnionymi zakończeniami, ułatwia swobodne operowanie urządzeniem podczas rekonstrukcji bieżnika. Warto podkreślić, że obudowa transformatora charakteryzuje się zwiększoną wodoodpornością. Wykonana jest z bardzo trwałego tworzywa. Dodatkowo wyposażona jest w uchwyt ułatwiający transport oraz otwór umożliwiający przymocowanie transformatora np. do ściany, podłoża lub innego urządzenia. Do urządzenia dostępne są również odpowiednie nożyki. W tym roku firma PHU Szczepan została wyłącznym dystrybutorem nacinarki RillFit Six do pogłębiania bieżników opon z oznaczeniem „Regooveable” niemieckiej firmy RUFF. Więcej informacji na www.rillfit.eu .

Zobacz cały numer PO 3/91 (Marzec 2012)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń