Osobowe, SUV, 4x4

 

RP 310 Diamant

Opona o sportowych osiągach na suchych i mokrych nawierzchniach. Posiada asymetryczny bieżnik ze stabilnym zewnętrznym barkiem. Do jej produkcji wykorzystano zoptymalizowaną mieszankę gumy. Specjalne lamele zapewniają bardzo dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni. Trzy szerokie, równomiernie rozmieszczone rowki zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Opona zapewnia komfort jazdy i dobrą kontrolę nad pojazdem, podczas przyspieszania oraz pokonywania zakrętów. Cechuje ją równomierne zużycie oraz niski poziom hałasu.

 

RP 210 Diamant

Opona ta jest ekonomiczna dzięki wysokim przebiegom. Posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Nowa mieszanka gumy, użyta do jej produkcji, została zoptymalizowana pod względem oporów toczenia, jak i ścieralności. Dzięki mniejszym oporom toczenia opona jest przyjazna dla środowiska, bo ma wpływ na mniejsze zużycie paliwa. Cechuje ją wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy na mokrych nawierzchniach. Odmienna struktura bloków bieżnika (wewnątrz i na zewnątrz) oraz solidne bloki barkowe optymalizują toczenie w obszarze styku z podłożem, a tym samym zmniejszają emisję hałasu. Opisane powyżej nowości są dostępne w sieci serwisowej firmy Pneuhage, www.pneuhage.pl

VREDESTEIN

Ultrac Vorti R

Opona została przedstawiona na Targach Top Marques w Monako Odwiedzający imprezę mieli możliwość przetestowania jej na samochodzie BMW M5 Hamann na specjalnej nawierzchni, fragmencie toru ulicznego w Monako, gdzie już  26 maja odbędą się wyścigi Formuły 1. Oponę Ultrac Vorti R, wykonano w technologii Ultra High Performance. W porównaniu z Ultrac Vorti nacisk przy tworzeniu Ultrac Vorti R spoczywał na zapewnieniu przyczepności i zdolności sportowej jazdy w najbardziej ekstremalnych warunkach, np. na torze wyścigowym. Opona Ultrac Vorti R została opracowana w bliskiej współpracy z włoskim biurem projektowym Giugiaro. Smukły i asymetryczny profil opony z karbonowymi akcentami na bocznej ścianie i w bieżniku, jako elementami wyróżniającymi. Opona Ultrac Vorti R oznaczona jest indeksem prędkości (Y), wskazującym na przystosowanie do jazdy z prędkością przekraczającą 300 km/h. Stworzona została również specjalna wersja opony Ultrac Vorti R przeznaczona do montażu na tylnej osi, dostosowana do dużej mocy w modelach z napędem na tylne koła.

Opony do aut SUV i VAN

                                               ACHILLES

                                           Desert Hawk H/T

To opona wielosezonowa przeznaczona do samochodów użytkowych, terenowych i pojazdów typu van. Bieżnik zapewnia dobre odprowadzanie wody oraz zwiększoną trakcję na mokrej i śliskiej drodze. Zaprojektowana z myślą o kierowcach, którzy chcą nadać swoim pojazdom sportowy wygląd. Model dostępny jest w rozmiarach od P215/70R16 100H do P255/50R19 107H

 

Multivan

Całoroczna opona do samochodów dostawczych. Zapewnia bezpieczeństwo jazdy oraz długi okres eksploatacji. Konstrukcja bieżnika z czterema prostymi rowkami zwiększa zdolność odprowadzania wody oraz zapewnia lepszą przyczepność. Dostępna w rozmiarach od 195/70R15C 104/102T do 235/65R16C 115/113T. Dystrybucją opon w Polsce zajmuje się firma ITR SA Oddział w Polsce, więcej informacji pod adresem: www.achillestires.pl .

                                     HANKOOK

Dynapro HP2

Opona stworzona głównie do zastosowań drogowych, spełnia również rosnące wymagania dotyczące oporów toczenia i hałasu, dla segmentu pojazdów typu SUV. Szczególny nacisk położono na doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz komfort jazdy. Rozmiarówka bieżnika zaprojektowanego dla rynku oryginalnego wyposażenia oraz rynku części zamiennych, obejmuje głównie rozmiary od 15 do 19 cali, z których wiele posiada oznaczenie XL, informujące o zwiększonej odporności na obciążenie. Poziom hałasu opony Dynapro HP2 udało się zmniejszyć średnio o 4 proc. w stosunku do poprzedniej wersji bieżnika, na przykład dzięki zastosowaniu nacięć na blokach barku przechodzących na ścianę boczną. Ma to również pozytywny wpływ na ogólny komfort jazdy. Specjalną uwagę poświęcono kwestiom bezpieczeństwa jazdy. Wykorzystując w pełni krzemionkową mieszankę bieżnika w połączeniu z jego kształtem, który został zoptymalizowany zwłaszcza na poziomie bloków, znacznie ulepszono przyczepność na mokrej nawierzchni (8 proc.), jak również kontrolę kierunkową. Niezwykle szeroka konstrukcja konturu wraz ze specjalną osnową, gwarantuje bardzo równomierne rozłożenie nacisku na podłoże. Zapewnia to, nie tylko znacznie lepsze właściwości hamowania na suchej nawierzchni (4 proc.), ale również optymalizuje ogólne właściwości jezdne i zwiększa całkowitą żywotność bieżnika. Wysoka wytrzymałość karkasu wraz z solidnym środkowym żebrem bieżnika, gwarantują precyzyjne prowadzenie oraz bardzo dobrą sterowność, także przy dużych prędkościach. Gama kształtów bieżnika zaprojektowanego zarówno jako oryginalne wyposażenie, jak i dla rynku części zamiennych, obejmuje główne rozmiary tego segmentu od kompaktowych modeli typu crossover do luksusowych samochodów typu SUV.

Zobacz cały numer PO 5/103 (Maj 2013)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń