Ciężarowe i dostawcze

 

LM01N **

Opona radialna (klasy E3) przeznaczona do robót ziemnych, przewozu, przemieszczania mas ziemnych i materiałów. Powszechnie stosowana do wozideł, ładowarek, zgniatarek i pociągów drogowych. Posiada bieżnik typu Rock – normalnej głębokości - przeznaczony do prac w terenie kamienistym. Opona charakteryzuje się wysoką odpornością na uderzenia, przecięcia, i rozerwania, a także wysoką odpornością na przegrzanie i zużycie eksploatacyjne. Odpowiednio dobrany wzór bieżnika zapewnia także doskonałe właściwości trakcyjne na innych nawierzchniach - doskonale sprawuje się na powierzchniach gładkich, utwardzonych, jak również w terenie grząskim, podmokłym oraz w trudnych warunkach skalnych. W stosunku do opon diagonalnych ma dwie podstawowe zalety: większą elastyczność przy jednoczesnym usztywnieniu bieżnika, co zapewnia bardziej precyzyjne prowadzenie oraz mniejsze zużycie paliwa. Więcej o obu propozycjach na stronach internetowych www.inbud-faro.pl

 

LONGMARCH

128

Oponę zaprojektowano do jazdy po mieście i autostradach. Pięć głębokich rowków oraz dodatkowy system odprowadzania wody zapewnia doskonałą przyczepność na mokrych nawierzchniach. Opona nie gorzej zachowuje się również na suchej nawierzchni. Można ją stosować do cystern, śmieciarek, pojazdów pracujących na budowach oraz ciężarówek.

 

 

326

Jest to opona na oś napędową do samochodów dostawczych. Posiada specjalne zabezpieczenie zapobiegające zniszczeniu opony  w razie gwałtownego wjechania na krawężnik lub inną dosyć ostrą przeszkodę. Opona posiada standardowy bieżnik firmy Longmarch.

 

 

 

 328

Ta opona nadaje się na oś napędową pojazdów poruszających się po dosyć trudnym terenie. Agresywnie zaprojektowany bieżnik polepsza jej przyczepność w różnych warunkach pogodowych. Głęboki, bardzo solidny bieżnik wydłuża żywotność tej opony. Dystrybucją opon Longmarch zajmuje się Handlopex S.A. www.handlopex.pl

 

SAVA

Cargo C3

To kolejna ciężarowa nowość w Grupie Goodyear. Opona dostępna jest w nowych rozmiarach 17.5 i 19.5 cali, z przeznaczeniem do przyczep i naczep niskopodwoziowych tzw. Low Platform Trailer. Dwa szerokie rowki obwodowe oraz dwa solidne żebra zewnętrzne i cztery zgrupowane żebra wewnętrzne bieżnika poprawiają parametry eksploatacyjne opony. Ma to wpływ na większą stabilność przyczep i naczep, a w konsekwencji także całych pojazdów. Daje się to odczuć zwłaszcza na zakrętach i na śliskich drogach. Ponadto opona Cargo C3 posiada mniejsze opory toczenia, niską temperaturę pracy oraz lepsze parametry hamowania. Poza tym opona równomiernie się zużywa, a także wyróżnia się jednolitym rozkładem nacisków. Można ją pogłębiać i bieżnikować. Dzięki nowoczesnej, ulepszonej mieszance gumy, z której wykonana jest Cargo C3 oraz charakterystycznemu układowi rowków, który zapobiega klinowaniu się kamieni w bieżniku, opona ta jest odporna na uszkodzenia i, w konsekwencji, uzyskuje większy przebieg. Rozmiary 245/70 R19.5 i 265/70 R19.5 obecnie występujące w rzeźbie Sava Cargo Plus, zostaną zastąpione nową rzeźbą Cargo C3.

 

 

YOKOHAMA

RY 637

To opona ciężarowa do ruchu dalekobieżnego i regionalnego, na razie oferowana w kilku najbardziej popularnych rozmiarach. W planach na najbliższe miesiące jest poszerzenie palety o kolejne rozmiary, m. in. 17,5 cala oraz o bieżniki budowlane. Potwierdzeniem wysokiej jakości tych opon jest tzw. Rozszerzona Gwarancja na Karkas Yokohama, obowiązująca w całej Europie. Gwarancja ta obowiązuje również po regeneracji tych opon w technologii Bandag.

Zobacz cały numer PO 4/47 (Lipiec-Sierpień 2007)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń