Opony 4x4
COOPER
VanMaster M+S
Unikalna budowa bieżnika tej opony sprawia, że można jej używać w trudnych zimowych warunkach. Ostro wyprofilowane kostki bieżnika zapewniają świetna trakcję na mokrej nawierzchni. Opona dostępna jest w kilku najpopularniejszych rozmiarach. Więcej o tej oponie na stronach dystrybutora - firmy Sowkam, www.sowkam.pl
DUNLOP
Grandtrek Touring A/S
To najnowsza całoroczna opona Dunlopa do coraz popularniejszych ostatnio samochodów typu SUV. Powstała przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii Touch Technology, zapewniającej szczególnie precyzyjne czucie drogi. Jej najważniejsze zalety to stabilność w zakrętach, a także lepsza przyczepność i większa precyzja prowadzenia zarówno w zimie, jak i w lecie. Grandtrek Touring A/S ma sztywniejszą część bieżnika w jego zewnętrznej strefie oraz sztywniejszą ścianę boczną, jak również stabilne połączenie z felgą, co wzmacnia czucie drogi. Dodatkową zaletą opony jest niski hałas toczenia.
FULDA
Tramp 4x4 Trac
To typowa opona do jazdy w terenie. Jej największe zalety to bardzo dobra trakcja oraz wytrzymałość. Dzięki dużym zygzakowatym rowkom, które ułatwiają samooczyszczanie opony, doskonale sprawdza się na błotnistych, nierównych trasach, a duże klocki zapewniają jej optymalny kontakt z nawierzchnią i tym samym ułatwiają jazdę w terenie. Ważną cechą Fulda Tramp 4x4 Trac jest poliestrowy szkielet konstrukcji ze stalowymi wzmocnieniami, który zwiększa jej odporność na przebicia i uszkodzenia.
GOODYEAR
Wrangler MT/R
Oponę zaprojektowano do jazdy w ekstremalnych warunkach terenowych. Centralne klocki opony zapewniają zwiększoną przyczepność na śniegu i mokrej nawierzchni. Liczne nacięcia w bocznej części bieżnika oraz zygzakowate rowki gwarantują skuteczne odprowadzanie błota, dzięki czemu dodatkowo wzrasta przyczepność opony w najtrudniejszych warunkach. System Dura-Wall chroni boczne ścianki przed przebiciem w miejscach, gdzie opony są najbardziej narażone na uszkodzenia.
Wrangler AT/R
To opona przeznaczona zarówno do jazdy w terenie, jak i na szosie. Szerokie nacięcia bieżnika wpływają na lepsze odprowadzanie błota, rowek środkowy zwiększa odporność na aquaplaning, a rowek w kształcie zygzaka polepsza ogólne właściwości trakcyjne. Wrangler AT/R jest wyposażona także w technologię 3D-BIS, która blokuje wzajemne pozycje klocków bieżnika oraz zapewnia równomierne zużycie i mniejszy poziom hałasu. Dzięki nacięciom promieniowym i podłużnym zwiększa się przyczepność pojazdu na nawierzchniach mokrych i zaśnieżonych.
NEXEN
Winguard SUV
Nowa opona do samochodów terenowych (SUV) została stworzona z myślą o dobrej przyczepności na śniegu i lodzie, gdy auto porusza się z dużą prędkością. Jest to opona dedykowana kierowcom preferującym sportowy tryb jazdy na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem. Kierunkowy wzór bieżnika, który łączy centralny „blok” i żebra, aby zwiększyć stabilność jazdy z większą prędkością, daje również lepszą możliwość odprowadzania wody oraz śniegu i błota pośniegowego z bieżnika. Nowoczesna technologia użyta do produkcji bieżnika (krzemionka) podnosi współczynnik bezpieczeństwa podczas szybkiej jazdy oraz zmniejsza drogę hamowania na różnych nawierzchniach przy minusowych temperaturach. Dodatkowymi zaletami tej opony są niski poziom hałasu oraz wysoki komfort jazdy. Więcej o tej oponie na stronie dystrybutora - firmy Handlopex z Rzeszowa, www.handlopex.pl