Ciężarowe i dostawcze

 

XDS

To drugi produkt przeznaczony do montażu na oś napędową w samochodach ciężarowych. Opona ta szczególnie dobrze sprawdza się podczas jazdy po głębokim i ubitym śniegu, zapewniając bardzo dobrą trakcję oraz dużą zdolność do efektywnego przenoszenia siły napędowej. Gwarantuje to kierowcy znakomite panowanie nad pojazdem. Na duży potencjał opon z rodziny Michelin o zwiększonej przyczepności wpływa również możliwość pogłębiania bieżnika i bieżnikowanie karkasu w unikalnej technologii Michelin RemiX. Technologia ta zapewnia oponie poddanej bieżnikowaniu wykonanie przebiegu porównywalnego z przebiegiem nowej opony. Technologia Remix jest jednym z czterech etapów życia opon Michelin.

YOKOHAMA

RY 637

Przeznaczona na oś prowadzącą dla ruchu dalekobieżnego. Posiada żebro i lamele typu SC redukujące koncentrację ciśnienia na krawędziach, zwiększające jednocześnie odporność na poślizg na mokrej nawierzchni. Rowek typu SC spowalnia zużycie barku i zwiększa stabilność prowadzenia, zmniejszając przy tym koncentrację nacisków na  bieżnik. Yokohama unowocześniła przekrój stopki, aby sprzyjał lepszemu osadzeniu jej na obręczy, co poprawia stabilność prowadzenia i równomierne zużycie bieżnika.

 

 

TY 607

Przeznaczona na oś napędową dla  ruchu lokalnego.  Cechuje ją wyjątkowo głęboka rzeźba i szerokość czoła bieżnika, która zapewnia długą żywotność opony na trasach lokalnych. Zastosowano agresywną rzeźbę bloków z poprzecznymi nacięciami, co maksymalizuje trakcję na mokrej powierzchni. Dzięki naprzemiennemu ułożeniu klocków z krótkimi blokami zwiększono równomierne zużycie bieżnika.

 

Opony ciężarowe zimowe bieżnikowane

ELLERBROCK

MS 6

Opona posiada nowoczesny, kierunkowy profil bieżnika. Połączony z zimową charakterystyką i odpowiednim ułożeniem lamel zapewnia bardzo dobra przyczepność na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach i wysokie osiągi. Dlatego opony te polecane są szczególnie na trudne warunki zimowe panujące w północnej Europie. Dla uzyskania możliwie najdłuższych przebiegów producent zaleca zakładanie jej jesienią. Opona nie jest zalecana do autobusów.

Zobacz cały numer PO 1/50 (Styczeń-Luty 2008)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń