PEWAG
Łańcuchy Snox
To rewolucja w branży łańcuchów śniegowych. Ich się nie montuje - je się po prostu zakłada na koła! Łańcuchy nie wymagają spinania ani od wewnętrznej ani od zewnętrznej strony koła. Zamiast - występującej w większości łańcuchów - stalowej linki, którą należy przeciągnąć za kołem, Pewag Snox posiadają elastyczny kabel połączony z napinaczem „przyszłości”. Ten w pełni automatyczny napinacz podejmuje pracę samodzielnie w chwili powstawania siły odśrodkowej działającej na zamontowany na kole łańcuch. Zasada działania napinacza łańcuchów podobna jest to sposobu działania pasów bezwładnościowych. W standardowych łańcuchach - nawet tych automatycznych - napinacze należy ręcznie uruchomić w trakcie wstępnego montażu. Napinacz nowej generacji sam automatycznie dociąga łańcuch do opony. Film montażowy pokazujący prostotę zakładania łańcuchów Snox można obejrzeć na stronie: www.pewag.pl .
Zobacz cały numer PO 10/67 (Październik 2009)
OXI
Łaty i wkłady naprawcze
Łodzka firma Altrak-ATS, znana do tej pory ze sprzedaży felg aluminiowych, wprowadza na rynek kolejną w tym roku nowość. Tym razem są to łaty i wkłady naprawcze do opon tureckiej firmy OXI. Jest to największy na tureckim rynku dostawca materiałów naprawczych i tym samym rozpoczyna ekspansję na naszym rynku. Połączenie konkurencyjnej jakości i kosztów powoduje, że może to być ciekawa alternatywa dla zakładów wulkanizacyjnych. Więcej informacji na www.felgi-lodz.pl
Zobacz cały numer PO 7-8/65 (Lipiec-Sierpień 2009)
STYL AUTO
Tarcze dystansujące
Firma Styl Auto, będąc jednym z wiodących dostawców felg aluminiowych i asortymentu profesjonalnego osprzętu do kół (śruby, nakrętki, szpilki, pierścienie centrujące, zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, wentyle), wzbogaciła swoją ofertę o tarcze dystansujące. Bez konieczności zmiany obręczy na nowe, zwiększamy
rozstaw kół, poprawiając optykę pojazdu oraz jego trakcję w zakrętach. Wiemy, że czyste aluminium jest bardzo lekkie (ok. 1/3 wagi stali), miękkie i giętkie, a w stopach twarde i odporne, jak płyty pancerne i jednocześnie posiada wysoką przewodność cieplną. Dostępne są wielorakie systemy tarcz (przelotowe, przykręcane, zmieniające rozstaw mocowań koła) z zastosowaniem dostarczanych elementów montażowych, które gwarantują całkowite bezpieczeństwo eksploatacji. Wszystkie zestawy posiadają certyfikat TÜV. Aby uzyskać pełną informację na temat oferty, można skorzystać z platformy internetowej www.stylauto.com.pl
Zobacz cały numer PO 6/64 (Czerwiec 2009)
CHICAGO PNEUMATIC
Dźwignik do kół CP 9610
Mobilny dźwignik hydrauliczny do kół o maksymalnym udźwigu 600 kg stanowi nowość w wyposażeniu warsztatowym na polskim rynku. Dźwignik waży zaledwie 19 kg i obsługuje koła o średnicy 300-650 mm. Posiada prostą i efektywną w użyciu pompę nożną oraz 4 koła jezdne, pozwalające na manewrowanie uniesionym pojazdem. Blokada nożna zapewnia zabezpieczenie podniesionego pojazdu przed opuszczeniem. Minimum 2 sztuki CP9610 umożliwiają przemieszczanie pojazdu! Szczegóły oferty znajdują się na stronie internetowej www.arko-gum.pl
DELTA
Klucz Turbo-2000
Klucz jest przeznaczony do przykręcania i odkręcania nakrętek kół pojazdów ciężarowych, autobusów, ciężarowego sprzętu wojskowego, ciężkiego sprzętu budowlanego. Dane techniczne: zasilanie: 3x230/400V 50Hz (opcjonalnie zasilanie silnikiem jednofazowym), max. siła udarowa: 2500 Nm, siła przy odkręcaniu: 400 Nm, obroty: 410/min, wysokość: H min. 310 mm, wysokość: H max. 730 mm, oświetlenie 24 V, zasilanie silnikiem, moc silnika: 1,5 KW, nasadki udarowe długie jednofazowe, nasadki udarowe krótkie, płynna regulacja wysokości i obrotów, ciężar własny: 65 kg. Więcej informacji na stronach internetowych, www.deltabrzeg.pl