Dostawcze, ciężarowe i autobusowe

BARUM

BT 200 R

Firma Barum poszerza swoją ofertę o trzy nowe opony na oś przyczepy w ramach nowej serii 200 R. Opona w rozmiarze 385/65 R22.5 BT 200 R (na zdjęciu) otrzymała ocenę „B” na etykiecie UE w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni. Model BT 200 R jest teraz także dostępny w rozmiarze 385/55 R22.5, jak również w rozmiarze specjalnym 445/45 R19.5 do użytku w transporcie objętościowym. Opony cechują wysokie przebiegi i niskie zużycie paliwa zarówno w transporcie regionalnym, jak i dalekobieżnym. Opona na oś przyczepy BT 200 R 385/65 R22.5 charakteryzuje się solidnością i uniwersalnością zarówno w dystrybucji regionalnej, jak i transporcie dalekobieżnym po autostradach. Ta, dostępna również w rozmiarze 385/55 R22.5, opona oferuje wysokie przebiegi i niezmienny poziom bezpieczeństwa jazdy, nawet na mokrej nawierzchni. Dzięki bardzo dobrym własnościom na mokrej drodze osiąga ona wartość „B” na etykiecie UE dotyczącej opon w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni w przypadku obu rozmiarów. Ulepszony skład mieszanki gumowej sprawia, że modele BT 200 R 385/55 R22.5 i BT 200 R 385/65 R22.5 są również szczególnie odporne na przecięcie. W połączeniu z przeprojektowanym wzorem bieżnika i stabilnym karkasem zapewnia to oponom na oś przyczepy długi okres eksploatacji. Udoskonalona mieszanka bieżnika oraz nowy bieżnik zostały wykorzystane także w trzeciej oponie na oś przyczepy z nowej serii - modelu BT 200 R 445/45 R19.5. Może się ona pochwalić wysoką nośnością i optymalnymi przebiegami przy niskiej średnicy, co czyni ją szczególnie odpowiednią do użytku w transporcie objętościowym. Pomimo małej średnicy opona BT 200 R 445/45 R19.5 pozwala oszczędzać paliwo w czasie jazdy i dzięki temu uzyskuje ocenę „B” na etykiecie UE dotyczącej opon w kategorii efektywności paliwowej. Podobnie jak całe ogumienie Barum z serii 200 R, opony na oś przyczepy bazują na solidnym karkasie ze wzmocnionymi stopkami z kordem stalowym, co czyni je wszystkie zdatnymi do bieżnikowania. W ten sposób opony poprawiają efektywność kosztową floty w długim okresie. www.continental-truck-tires.pl

 

JINYU

JD565

To opona na oś napędową, przystosowana do transportu dalekobieżnego. Dostępna jest w rozmiarach: 295/60 R22.5, 315/70 R22.5, 315/80 R22.5. Szeroki bieżnik wykazał w testach wysoką odporność na ścieranie. Zastosowanie zoptymalizowanego wzoru klocków w połączeniu z podłużnymi rowkami zapewnia doskonałe prowadzenie i świetną przyczepność na mokrej nawierzchni. Opona wykazuje się także niskimi oporami toczenia.

 

 

JT560

Jest to opona na oś naczepową, przeznaczona do transportu dalekobieżnego. Cechuje ją szeroki bieżnik z czterema rowkami. Takie rozwiązanie jest gwarantem przyczepności i bezpieczeństwa. Natomiast zastosowanie gumy odpornej na ścieranie i wzmocniony bark zapewniają długi przebieg i odporność na nierównomierne zużycie opony. Cechą charakterystyczną są także niskie opory toczenia. Dostępna w rozmiarach: 385/55 R22.5 158L, 385/55 R22.5 160K, 385/65 R22.5 158L, 385/65 R22.5 160K, 435/50 R19.5 160J, 445/45 R19.5 160J.

Trzy lata temu rozpoczęły się testy opon Jinyu w Polsce w transporcie dalekobieżnym, regionalnym i budowlanym. Testy przerosły oczekiwania użytkowników - opony osiągnęły przebiegi od 250-300 tys. km. Od stycznia 2017 roku marka Jinyu zostanie oficjalnie wprowadzona na polski rynek przez dilera Jinyu na Polskę. Dystrybucja ma się odbywać przez dilerów, jak i przez sklep internetowy. Więcej na stronie www.Jinyu.pl

 

SAVA

Cargo 4 HL

To nowa opona do przyczep i naczep, która zapewnia nośność do 10 ton na oś i umożliwia zwiększenie ładowności użytkowej. Wyprodukowana przez Sava Tires z rodziny Goodyear opona, z nową konstrukcją karkasu w rozmiarze 385/65 R22.5 164 (158) HL (High Load), wyróżnia się maksymalną nośnością wynoszącą 5 ton. Pozwala to obciążyć oś ciężarem do 10 ton, a tym samym wykorzystać nowe europejskie przepisy dopuszczające większą ładowność pojazdów. Nowa opona nie tylko optymalizuje ładowność, ale również oferuje wysoką efektywność paliwową, długie przebiegi, a także posiada certyfikację na oznaczenie M+S, które wymagane są w krajach Europy od opon kwalifikujących się do eksploatacji w trudnych warunkach zimowych. Możliwość optymalizacji ładowności użytkowej w połączeniu z niskim zużyciem paliwa oznacza większe zyski dla flot transportowych. Ogumienie może być interesującym wyborem dla operatorów flot, którzy poszukują produktu w europejskiej jakości za atrakcyjną cenę. Oszczędność kosztów operacyjnych jest jeszcze większa, gdy weźmiemy pod uwagę możliwość bieżnikowania dzięki solidnej konstrukcji karkasu. Aby zapewnić długie przebiegi i wysoką odporność na uszkodzenia, bieżnik wyposażono w sześć szerokich i solidnych żeber, cztery stalowe opasania oraz zygzakowaty wzór rowków, który poprawia właściwości hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Opona 385/65 R22.5 posiada indeks nośności 164K/158L, a na europejskiej etykiecie może pochwalić się wydajną klasą B w zakresie ekonomiki paliwowej i sprawnością klasy C pod względem przyczepności na mokrej nawierzchni, jak również niskim poziomem hałasu o wartości 69 dB, który potwierdzony został symbolem jednej fali. Opona do naczep Sava Cargo 4 HL 385/65 R22.5 zastępuje standardową wersję. Można ją nacinać oraz bieżnikować. Jest dostępna w sprzedaży od grudnia 2016. www.sava-tires.com

Opony bieżnikowane

BANDAG

M-Drive 001

Bridgestone poszerzył asortyment o nowy model bieżnika - Bandag M-Drive 001. Produkt przeznaczony jest głównie do pojazdów wykorzystywanych na placach budowy i sprawdzi się zarówno na drodze, jak i w terenie. Większa wydajność i trwałość tego modelu ma w efekcie przyczynić się do obniżenia ogólnych kosztów eksploatacyjnych. Nowy bieżnik, oparty na bazie uniwersalnej opony drogowo-terenowej premium na oś napędową Bridgestone M-Drive 001, został stworzony tak, aby sprostać różnym wyzwaniom na drodze i w terenie, a także aby zapewnić doskonałą wydajność, wysoką odporność na przypadkowe uszkodzenia oraz doskonałe właściwości samooczyszczania. M-Drive 001 posiada zoptymalizowany wzór, a symbol M+S oznacza bezpieczeństwo i komfort jazdy, nawet w warunkach zimowych. Bieżnik M-Drive 001 wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie opracowane przez inżynierów Bridgestone’a. Połączenie specjalnie zaprojektowanej mieszanki i innowacyjnego wzoru bieżnika zapewnia wyjątkową żywotność i oszczędność. Kierunkowy bieżnik optymalizuje sztywność klocków, zwiększając tym samym odporność na zużycie. Ma on również zagwarantować odpowiednią kontrolę w deszczu oraz na śniegu przy jednoczesnej zwiększonej przyczepności. Bieżnik ten jest odporny na nacięcia i odpryski, dzięki czemu zachowuje trwałość przez cały cykl eksploatacji. Nowy bieżnik jest dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą przedłużyć żywotność i wydajność opony Bridgestone M-Drive 001. Może być także zastosowany do bieżnikowania innych karkasów markowych opon premium w najpopularniejszych na rynku rozmiarach: 13 R22.5, 295/80 R22.5 i 315/80 R22.5. www.bandag.pl

Zobacz cały numer PO 1/141 (Styczeń 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń