Lampy Narva są projektowane i produkowane od ponad 60 lat. Ta dystrybuowana na całym świecie niemiecka marka zdobyła silną pozycję w sektorze oświetlenia samochodowego oraz lamp przenośnych i jest popularna w wielu regionach świata, takich jak Europa Środkowo-Wschodnia, Afryka Północna, Azja i Ameryka Łacińska. Firma rozpoczyna ten rok od odświeżenia wzornictwa produktów oraz strategii obecności w internecie.
Szeroka gama lamp wspomnianej marki jest zgodna z najwyższymi standardami jakości, w tym z surowymi niemieckimi, europejskimi i międzynarodowymi przepisami prawa. Produkty Narva wyróżniają się wysoką jakością i niezawodnością, a także atrakcyjną ceną. Bogaty wachlarz produktów spełnia różne oczekiwania klientów, a firma nieustannie udoskonala swoje rozwiązania. Po przeprowadzeniu wnikliwych badań rynku Narva wprowadza nową tożsamość marki 2016 na wielu płaszczyznach.
Nowe logo i nowe hasło
Zmiany obejmują m.in. logo marki, które uzupełniono nowym hasłem „Licht Tradition”, które jest zrozumiałe w wymiarze międzynarodowym i odnosi się do wieloletniej tradycji marki. Co więcej, uzupełniono je o dodatkowy element w kolorach niemieckiej flagi. Zmiany te odzwierciedlają podstawowe wartości firmy: niemieckie dziedzictwo oraz wieloletnią tradycję w dziedzinie oświetlenia.
Nowe opakowania
W 2016 r. produkty Narva będą dostępne również w nowych opakowaniach. Każde z nich zostanie opatrzone nowym logo, znakiem jakości i nowoczesnym elementem graficznym w kształcie drogi. Najbardziej atrakcyjnym rozwiązaniem jest duo box (opakowanie podwójne), które zawiera dwie lampy w solidnym plastikowym opakowaniu. Nadaje się ono zarówno do natychmiastowej wymiany kompletu lamp oraz jako zestaw zapasowy podczas podróży.
Drobne zmiany w internecie
Nowe wzornictwo produktów wymaga oczywiście wprowadzenia zmian również w internecie. Odświeżona strona internetowa, dzięki nowym motywom graficznym ma przyciągać uwagę konsumentów oraz zapewnić dostęp do aktualnego katalogu produktów.
Wszystkie nowe opakowania i odświeżona witryna będą dostępne na początku kwietnia 2016 r. Podejmując te działania firma koncentruje się na rynku oświetlenia samochodowego i warsztatowego, stawiając na innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość.
(ik)
Źródło i fot. Proautomotive