2016-03-01

Motointegrator ClassicAuto Cup 2016

 

1 marca rozpoczęły się zapisy do Motointegrator ClassicAuto Cup. We wspomnianym cyklu rajdowym uczestniczyć mogą wszyscy miłośnicy klasycznej motoryzacji oraz emocji sportowych. Strategicznym partnerem ClassicAuto Cup został Motointergrator.pl, stąd w tym roku nowa nazwa serii.

mprezy w ramach pucharu mają charakter pikników rajdowo-wyścigowych. W trakcie ich trwania odbywa się zapoznanie z trasą, przejazdy prób sprawnościowych z pomiarem czasu zaliczane do punktowanej klasyfikacji oraz przejazdy dowolne - niepunktowane. Jest to forma aktywnego wypoczynku w piknikowej atmosferze połączonej z rywalizacją na torach wyścigowych lub obiektach zamkniętych (poza drogami publicznymi, poza normalnym ruchem drogowym) z naciskiem położonym na doskonalenie techniki jazdy oraz propagowanie bezpieczeństwa jazdy. W zawodach będą brać udział samochody klasyczne i zabytkowe podzielone według kategorii wieku i klasy.  W tym roku odbędzie się 5 eliminacji:

  • 2 kwietnia - TD Ułęż
  • 2/3 maja - TD Kielce 1
  • 18 czerwca - TD Toruń
  • 10 września - TD Biała Podlaska
  • 8 października - TD Kielce 2.

Samochody biorące udział w Motointegrator ClassicAuto Cup zostały podzielone na 6 grup, dla których jest prowadzona oddzielna klasyfikacja na poszczególnych imprezach (generalna i w klasach pojemnościowych, jedynie w Grupie 5 bez klas pojemnościowych) oraz klasyfikacja sezonu.

Grupa 1 - Oldtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji w stanie Oryginalnym z ewentualnymi odstępstwami określonymi w punkcie 7.13. Klasy pojemnościowe:

  • GRI – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc
  • GRI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc
  • GRI – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc
  • GRI – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc
  • GRI – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 2 - Oldtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji modyfikowane do sportu.  Klasy pojemnościowe:

  • GRII – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc
  • GRII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc
  • GRII – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc
  • GRII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc
  • GRII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 3 - Youngtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000. Klasy pojemnościowe:

  • GRIII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc
  • GRIII – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc
  • GRIII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc
  • GRIII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 4 - Youngtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 w wersji sportowej. Klasy pojemnościowe:

  • GRIV – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc
  • GRIV – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc
  • GRIV – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc
  • GRIV – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 5 - Youngtimer T4wd

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 roku z silnikami z doładowaniem o pojemności powyżej 1,8-litra i napędem na 4 koła.

Grupa 6

Dowolne auta wyprodukowane po 1.1.2001 dopuszczone przez organizatora. W tej grupie mogą wystartować też samochody z Grup 1-5 spełniające wymogi techniczne Grupy 6. Klasy pojemnościowe:

  • GRVI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc
  • GRVI – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc
  • GRVI – 2000+: samochody o pojemności powyżej 2001 cc
  • GRVI MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cc z doładowaniem i napędem na 4 koła.

Pełen regulamin Motointegrator ClassicAuto Cup na: http://classicautocup.pl/

(ik)

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń