Yokohama India Pvt. Ltd., spółka zależna koncernu Yokohama Rubber Co., Ltd., będzie jednym z wystawców indyjskich targów motoryzacyjnych Auto Expo 2016 - Motor Show. Tegoroczna, 13. odsłona wystawy odbędzie się w dniach od 5 do 9 lutego na terenie India Expo Mart w Greater Noida.
Indyjskie targi Auto Expo organizowane są w cyklu dwuletnim. Yokohama uczestniczy w tym wydarzeniu od 2008 r. Podobnie jak na Tokyo Auto Salon 2016, część stoiska koncernu będzie poświęcona współpracy z angielskim klubem piłkarskim Chelsea Football Club, z którym firma nawiązała partnerstwo w lipcu 2015 r. Atrakcją ekspozycji będzie unikalna wersja letniego ogumienia do samochodów osobowych. Firma zaprezentuje model BluEarth-A AE-50 Chelsea FC Edition z wytłoczonym na boku logo klubu piłkarskiego Chelsea, które ma upamiętniać zawarcie umowy, między firmą a mistrzami Barclays Premier League.
Opona Chelsea FC Edition została opracowana na bazie ogumienia BluEarth-A AE-50, przeznaczonego do samochodów osobowych, kompaktowych oraz małych aut rodzinnych. Ogumienie zapewnia bezpieczną jazdę, dzięki maksymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni (klasa A dla większości rozmiarów), a także mniejsze zużycie paliwa. Opona osiąga bardzo dobre wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni, dobrą sterowalność i komfort jazdy, dzięki innowacyjnej konstrukcji i budowie bieżnika z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth. Ponadto asymetryczny wzór bieżnika i jego 5-żebrowa konstrukcja dodatkowo zwiększa trwałość.
Na targach Auto Expo 2016 Yokohama zaprezentuje również opony ze znanych serii, jak Advan czy Geolandar, oponę do aut sportowych S.drive oraz model Yokohama Earth-1 stworzony z myślą o rynku indyjskim. Na stoisku koncernu będzie można zobaczyć także wydajną i przyjazną środowisku oponę Yokohama BluEarth-1 EF20, która obecnie sprzedawana jest tylko w Japonii.
(ik)
Źródło i fot. Yokohama