Europejska sieć AD Serwis, dystrybutora części motoryzacyjnych, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatowego, stale się rozrasta. W grudniu 2015 r. liczyła już 4 tys. warsztatów samochodowych, z czego 165 funkcjonuje w Polsce. Ich właścicielom przynależność do sieci zapewnia rozpoznawalność i pomaga utrzymać się na rynku. Klienci mają natomiast gwarancję wysokiej jakości usług.
Firma AD Serwis zaspokaja przede wszystkim potrzeby tych kierowców, którzy szukają atrakcyjnej cenowo alternatywy dla ASO. Jedna z dwóch sieci warsztatowych prowadzonych przez dystrybutora AD Polska zapewnia klientom pełen zakres obsługi wszystkich marek samochodów, stałą dostępność części zamiennych oraz wysoką jakość usług.
Profesjonalizm warsztatów należących do sieci AD Serwis potwierdza certyfikat wydany przez Autodistribution International, grupę zakupową zrzeszającą dystrybutorów z całej Europy, m.in. AD Polska.
- Dodatkowo, wymagający proces selekcji placówek daje gwarancję, że klient zostanie obsłużony na najwyższym poziomie. Do sieci mogą przystąpić tylko sprawdzone warsztaty, które współpracują z AD Polska co najmniej 6 miesięcy, a współpraca układa się bez zarzutu - powiedział Mirosław Drej, menadżer ds. klientów kluczowych i sieci serwisowych AD Polska.
Ponadto należy spełnić dodatkowe wymagania, wśród których są m.in. uregulowane prawo własności budynku lub sposobu jego użytkowania, minimum cztery osoby zatrudnione na stanowiskach mechaników, wydzielony obszar na biuro obsługi klienta, parking przed budynkiem, minimum trzy stanowiska naprawcze, co najmniej dwa podnośniki oraz zestaw podstawowych narzędzi niezbędnych do przeprowadzania szybkich napraw bieżących.
M. Drej dodał, że istotnym atutem przynależności do sieci jest rozpoznawalność na rynku dzięki jednolitemu wizerunkowi. Natomiast dotarcie do klienta ułatwiają ogólnopolskie akcje marketingowe oraz strona internetowa AD Serwis wraz z wyszukiwarką zrzeszonych w sieci warsztatów.
AD Serwis dba o rozwój zawodowy mechaników i zapewnia im wsparcie techniczne. Pracownicy warsztatów biorą udział w szkoleniach, a dzięki specjalnie dla nich uruchomionej infolinii mogą w każdej chwili rozwiać swoje wątpliwości i uzyskać wskazówki dotyczące naprawy samochodu. Warsztaty w sieci mają także możliwość zakupu po atrakcyjnych cenach specjalistycznego oprogramowania HaynesPro Workshop Data z dostępem do informacji technicznych.
(ik)
Źródło i fot. AD Serwis