Od stycznia br. firma Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczęła współpracę z agencją Fenomem w zakresie pełnej obsługi marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych. To efekt wygranego przez firmę przetargu przeprowadzonego jesienią 2015 r.
W ramach podjętej współpracy Fenomem zajmuje się przede wszystkim obsługą polskich fanpage’y facebookowych opon Goodyear i Dunlop, a więc odpowiada za komunikację wizerunkową i sprzedażową oraz obsługę klientów. W tym celu przygotowuje wpisy, grafiki i treści wideo oraz dodatkowe akcje dla użytkowników. Firma będzie realizować także dodatkowe inicjatywy, które mają aktywować fanów wspomnianych marek oraz przygotowywać rekomendacje strategiczne dla firmy, związane z jej obecnością w mediach społecznościowych.
Marcin Nowomiejski, menadżer marki w Goodyear Dunlop Tires Polska podkreślił, że celem firmy jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dodał, że zespół agencji Fenomen przygotował interesujący plan pracy na 2016 r., dlatego też koncern zdecydował się na współpracę właśnie z nim.
Do tej pory za działania w mediach społecznościowych odpowiadała agencja Upgrade Marketing.
(ik)
Żródło: www.witrualnemedia.pl,
graf. Goodyear