Yokohama, japoński producent opon premium, zapowiedział wprowadzenie unikalnej wersji letniego ogumienia do samochodów osobowych. Model BluEarth-A AE-50 Chelsea FC Edition z wytłoczonym na boku logo klubu piłkarskiego Chelsea, upamiętnia zawarcie umowy, między firmą a mistrzami Barclays Premier League.
Opona Chelsea FC Edition została opracowana na bazie ogumienia BluEarth-A AE-50, przeznaczonego do samochodów osobowych, kompaktowych oraz małych aut rodzinnych. Model zapewnia bezpieczną jazdę, dzięki maksymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni (klasa A dla większości rozmiarów), a także mniejsze zużycie paliwa. Opona osiąga bardzo dobre wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni, dobrą sterowalność i komfort jazdy, dzięki innowacyjnej konstrukcji i budowie bieżnika z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth. Asymetryczny wzór bieżnika i jego 5-żebrowa konstrukcja dodatkowo zwiększa trwałość.
Opona BluEarth-A AE-50 Chelsea FC Edition, po raz pierwszy została zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku w Japonii. Obecnie model stopniowo wprowadzany jest na rynki Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Europie limitowana edycja ogumienia dostępna będzie już w najbliższym sezonie letnim.
W ramach współpracy koncernu z klubem piłkarskim logo firmy będzie eksponowane na stadionie Stamford Bridge oraz koszulkach drużyny Chelsea do 2020 r.
(ik)
Źródło i fot. Effective Public Relations