2016-01-12

Goodyear bardziej interaktywny

 

Goodyear uruchomił nową stronę internetową w Wielkiej Brytanii, która zwiększa interakcję firmy z użytkownikiem końcowym. Witryna dostępna pod adresem www.goodyear.co.uk została tak zaprojektowana, by wspierać kierowców przy wyborze odpowiednich opon i ułatwić im decyzje zakupowe.

Nowa strona powstała w oparciu o wyniki przeprowadzonych przez koncern badań, z których wynika, że internet coraz częściej staje się kluczowym źródłem informacji dla konsumentów. Według przedstawicieli firmy, w Europie już ponad 60 proc. osób korzysta z sieci przed podjęciem decyzji zakupowych. Większość respondentów wskazuje internet jako główne źródło informacji, posługując się dostępnymi wyszukiwarkami oraz stronami www producentów.

Na nowej witrynie koncernu użytkownik ma dostęp nie tylko do informacji na temat poszczególnych modeli, ale także do dodatkowych narzędzi, które mają mu ułatwić znalezienie najbardziej dopasowanej opony do danego auta. Udostępniona na stronie wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie ogumienia według danego modelu samochodu (w tym celu należy wprowadzić markę, model, rocznik oraz pojemność silnika) lub według rozmiaru ogumienia (gdzie krok po kroku podaje się poszczególne parametry opon).

Po wprowadzeniu wymaganych danych użytkownik otrzymuje listę opon spełniających dane kryteria. Przy każdym modelu znajdują się parametry, jakie opona uzyskała w ramach europejskiego systemu etykietowana opon (w zakresie oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz generowanego hałasu). Oprócz tego przy każdym produkcie umieszczona jest sugerowana cena detaliczna. Dzięki temu właściciel pojazdu może dowiedzieć się ile może kosztować dany model. Producent podkreśla jednak, że jest to jedynie zalecana cena, a nie zaś wymóg stawiany sprzedawcom.

Dzięki nowej witrynie użytkownik może poznać nie tylko właściwości ogumienia, ale także zobaczyć wyniki niezależnych testów. Kierowca może zatem dowiedzieć się, jak wybrany model sprawdził się w praktyce podczas prób, przeprowadzanych m.in. przez redakcje czasopism motoryzacyjnych.

Warto dodać, że nowa strona została dostosowana do różnych urządzeń, w tym komputerów, tabletów czy smartfonów. Ponadto wprowadzone udogodnienia umożliwią zmotoryzowanym nie tylko wybór odpowiedniego ogumienia, ale także znalezienie najbliższego sprzedawcy opon marki Goodyear, dzięki wyszukiwarce dilerów.

W kolejnych miesiącach koncern planuje wprowadzić nowe strony www na kolejnych rynkach.

(ik)

Źródło i graf.: Goodyear, Tyrepress

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń