2016-01-08

Kalendarz Pirelli na WOŚP

 

Po raz kolejny firma Pirelli przekazała jeden egzemplarz Kalendarza Pirelli 2016 na aukcję na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To jedyna okazja, by jednocześnie stać się posiadaczem prestiżowego wydania i przekazać pieniądze na szczytny cel - zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.

Tradycyjnie włoski koncern przekazuje na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy znany na świecie kalendarz, którego nie można nigdzie kupić. Wyjątkiem jest akcja WOŚP, w ramach której każdy ma szansę na zdobycie cennego egzemplarza. Wystarczy wziąć udział w licytacji Kalendarza Pirelli 2016 na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

- Już sam temat przewodni - 13 kobiet o wyjątkowych zawodowych, społecznych, kulturalnych, sportowych i artystycznych dokonaniach, zaprezentowanych w tegorocznym kalendarzu to świetny powód, by pamiętać o tych, którym trzeba pomagać - powiedziała Anna Borzęcka, Consumer&Trade Marketing Manager Pirelli Polska. - Mam nadzieję, że miłośnicy sztuki, wrażliwi również na zdrowie dzieci oraz seniorów przystąpią do licytacji i wesprą cel tej niezwykłej akcji.

Tegoroczny XXIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w najbliższą niedzielę - 10 stycznia. Sama aukcja Kalendarza Pirelli potrwa kilka dni dłużej, do 13 stycznia (więcej o licytacji na stronie: http://aukcje.wosp.org.pl).

43. edycja Kalendarza Pirelli została stworzona przez jedną z najbardziej znanych amerykańskich fotografek i portrecistek, Annie Leibovitz. Fotografowane przez nią kobiety należą do różnych grup wiekowych i środowisk i prezentują różne typy kariery. Podobnie, jak w przypadku pierwszych kilku kalendarzy z lat sześćdziesiątych, a ostatnio, w przypadku The Cal z 2002 r. Petera Lindbergha lub Patricka Demarcheliera w 2008 r. oraz Steve’a McCurry w 2013, w kalendarzu nie ma nagości.

O kalendarzu Pirelli

Od narodzin w 1964 r., Kalendarz Pirelli traktowany był jako prestiżowe wydawnictwo. Wyznacza upływ czasu poprzez fotografie najwyżej cenionych fotografów swoich epok, interpretując współczesną kulturę i kreując trendy. Ten znany na świecie kalendarz stał się ikoną mody, fotografii i stylu.

Kalendarz do dziś nie jest dostępny w sprzedaży. Otrzymywali go jedynie najwybitniejsi koneserzy sztuki - filmowcy, aktorzy, muzycy, artyści i oczywiście najważniejsi klienci firmy Pirelli. Na świecie ukazuje się zaledwie kilkanaście tysięcy egzemplarzy. Pierwszy egzemplarz tradycyjnie przekazywany jest brytyjskiej królowej. Do Polski w 2016 . trafiło niespełna 100 sztuk.

(ik)

Źródło i fot. Pirelli, PR Kwadrat

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń