2015-12-16

PZL Sędziszów stawia na rozwój

 

Polski producent filtrów w ciągu trzech lat znacząco wzmocnił swoją pozycję na rynku. Wpłynęły na to m.in. jakość wyrobów oraz intensyfikacja działań marketingowo-sprzedażowych. Teraz PZL Sędziszów staje do walki o przywrócenie czołowej pozycji w branży filtracyjnej. Te i inne informacje przekazali przedstawiciele firmy podczas konferencji prasowej, która odbyła się 11 grudnia br. na stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

Uruchomienie nowych linii produkcyjnych, poszerzenie oferty dla sektora rolniczego i transportu drogowego, rozbudowanie sieci sprzedaży, rebranding, wreszcie atrakcyjny program lojalnościowy dla klientów - to tylko niektóre z licznych zmian, jakie w ostatnich trzech latach zaszły w PZL Sędziszów S.A. Ta metamorfoza, mająca na celu przywrócenie świetności najstarszego w Polsce producenta filtrów, przynosi profity i przekłada się na wzrost rozpoznawalności marki.

- Nasza droga od chwili prywatyzacji spółki była trudna i wyboista - powiedział Adam Sikorski, prezes PZL Sędziszów S.A. - Sytuacja, w jakiej zastaliśmy fabrykę, wymagała zaangażowania kapitału, jednak przede wszystkim ogromnej pracy. Obecnie z dumą możemy mówić o zmianach, jakie udało nam się wprowadzić, ponieważ ich efekty są widoczne nie tylko w wynikach sprzedażowych, ale również w opinii rynku.

W omawianym okresie producent wzmocnił dział konstrukcji wyrobów, wdrożył nowe linie produkcyjne, rozpoczął stałą współpracę z BorgWarner - światowym producentem systemów do układów napędowych, i rozwinął sektor produkcji dla lotnictwa. Jednak największy wzrost popularności marki nastąpił w motoryzacji. Spółka nie tylko rozwinęła sieć dystrybucji ,ale także rozpoczęła współpracę na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, Słowacji i Kazachstanie.

- Sektor motoryzacyjny stanowi jedną z kluczowych gałęzi przemysłu w Polsce - zaznaczył A. Sikorski. - Na rodzimym rynku producentów części zamiennych działa obecnie ok. 900 firm, z czego 300 stanowią przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym. Dlatego w motoryzacji widzimy znakomite perspektywy rozwoju dla tak silnej marki, jaką jest PZL Sędziszów. Naszą ambicją jest także dalszy rozwój oferty w sektorach rolniczym i transportowym.

Spółka realizuje także intensywne działania marketingowe. Właściciele warsztatów samochodowych, maszyn rolniczych oraz przedstawiciele firm transportowych coraz częściej nawiązują współpracę z PZL Sędziszów i chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych, m.in. w programie lojalnościowym inFILTRacja nagród.

- Z myślą o odbiorcach końcowych udostępniliśmy naszą ofertę w systemie TEC DOC, wzmocniliśmy dział obsługi klienta, powołaliśmy doradców technicznych, którzy pomagają w wyborze oferty i wyjaśniają wszelkie wątpliwości - dodał prezes spółki. - Co kwartał dedykujemy naszym klientom magazyn Świat Filtrów, dostępny w formie papierowej i elektronicznej, informując o bieżących działaniach, zmianach i nowościach.

A. Sikorski podkreślił również, że niedawno zakończył się program lojalnościowy infiltracja, w którym główną nagrodą było 100 tys. zł. Nie dziwi więc fakt, że akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem klientów.

- Spełniając oczekiwania rynku i naszych klientów, w najbliższym czasie rozpoczniemy intensywną działalność edukacyjną pod nazwą Akademia Filtracji oraz wdrożymy internetowy kanał sprzedaży, wykorzystując do tego celu wszystkie nowoczesne narzędzia. Wszystkie te działania ukierunkowane są na osiągnięcie kluczowego celu, jakim jest odzyskanie czołowej pozycji w branży filtracyjnej - podsumował prezes A. Sikorski.

(ik)

Źródło i fot. PZL Sędziszów

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń