Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro. Humorystyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i drodze.
Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła amerykańskiego producenta opon „Made to Feel Good”, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Tak jak Juventus dba o bezpieczeństwo zawodników, tak Goodyear troszczy się o bezpieczeństwo kierowców. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem „Wyrusz w drogę w odpowiednich butach” kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny spot ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.
- Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon - powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech. - Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu.
Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu. Poniżej prezentujemy materiał opublikowany przez firmę w serwisie YouTube:
(ik)
Źródło: Goodyear