Zaskoczenie, niedowierzanie, w końcu wielka radość - taka mieszanka uczuć towarzyszyła Michałowi Kubickiemu z firmy FHU Promot Janusz Kubicki z Goleszy Dużych w gminie Wolbórz k. Piotrkowa Trybunalskiego, gdy dowiedział się, że zdobył główną nagrodę w „Konkursie dla Prenumeratorów” zorganizowanym przez redakcję Przeglądu Oponiarskiego wspólnie z firmą Świstowski S.A. W poniedziałek, 7 grudnia nowoczesna stacja obsługi klimatyzacji Logic S powędrowała do laureata.
Ceremonia przekazania nagrody odbyła się w siedzibie Świstowski S.A. przy ulicy Rydygiera 41A w Toruniu. Oprócz zdobywcy głównego trofeum uczestniczyli w niej przedstawiciele organizatorów konkursu - Jolanta Placha, prezes firmy Świstowski S.A. oraz redaktor naczelny Przeglądu Oponiarskiego Sławomir Górzyński. Obecni byli też dziennikarze naszego magazynu i pracownicy toruńskiej centrali firmy Świstowski S.A.
![]() | ![]() | ![]() |
- Gdy dowiedziałem się o tym, że zdobyłem nagrodę, byłem zaskoczony - relacjonował Michał Kubicki reporterowi Przeglądu. - Początkowo myślałem, że to jakiś żart. Zapytałem tatę, czy nie podał komuś mojego numeru, żeby mnie wkręcić. Kilka razy sprawdzałem tę informację. Wysyłałem oczywiście kupony, ale podchodziłem do tego raczej z dystansem, bo zazwyczaj trudno wygrać taki konkurs. Okazało się, że jednak wygrałem. Cieszę się bardzo.
- Serdecznie gratulujemy zwycięstwa - powiedziała prezes J. Placha, przekazując nagrodę. Życzyła laureatowi rozwoju firmy, także o nowe usługi związane z obsługą klimatyzacji. - Mamy nadzieję, że ta nagroda przyczyni się do zwiększenia zarówno obrotów, jak i zysków firmy.
Sukcesu gratulował zwycięzcy również red. S. Górzyński: - Cieszymy się, że wziął pan udział w konkursie razem z kilkudziesięcioma innymi naszymi prenumeratorami, że odpowiedział pan prawidłowo na pytania i że przyniosło to taki efekt.
Firmę Handlowo-Usługową Promot, która prosperuje z powodzeniem od końca lat 90. na lokalnym rynku usług oponiarskich w powiecie piotrkowskim, Michał Kubicki prowadzi wraz z ojcem Januszem. Włączył się w tok pracy w warsztacie pięć lat temu. Jak zdradził, jest samoukiem, ale systematycznie chłonie branżową wiedzę, czytając np. eksperckie porady w Przeglądzie Oponiarskim oraz uczestniczy w szkoleniach. Bez kompleksów staje więc przy maszynach i dokonuje fachowych napraw. FHU Promot obsługuje pojazdy osobowe, dostawcze, rolnicze i przemysłowe, rzadziej ciężarowe. Teraz dojdzie obsługa klimatyzacji. Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcy, a wszystkich zapraszamy do udziału w kolejnych inicjatywach organizowanych przez Przegląd. Szerszą relację z podsumowania konkursu zamieścimy w styczniowym wydaniu naszego czasopisma.
Tekst: Przemysław Majchrzak
Zdjęcia: Krzysztof Krusiński