Alliance Tire Group (ATG), producent opon z Izraela, powołał nowego dyrektora marketingu w Europie. Stanowisko to objął Ole Baek w listopadzie br. Europejska siedziba firmy znajduje się w Halsteren, w Holandii.
Peter Baur, prezes Alliance Tire Europe BV podkreślił, że podjęta przez koncern decyzja to kolejny krok w dalszym zwiększaniu obecności firmy w Europie. ATG zaprezentowało niedawno swoje innowacje podczas targów SIMA i Agritechnica, a teraz stawia na dalszy rozwój poprzez wzmocnienie swojego europejskiego zespołu. P. Baur dodał, że nowy dyrektor marketingu w Europie posiada bogate doświadczenie zawodowe, które ma pomóc firmie w realizacji kolejnych przedsięwzięć.
Po ukończeniu studiów na uczelni biznesowej w Kopenhadze oraz szkole biznesu w Wielkiej Brytanii, Ole Baek pracował w kilku dużych firmach, m.in. Avery Dennison, InnoVinci, Flexi Force oraz Worthington Armstrong Venture, gdzie pełnił stanowiska kierownicze związane ze sprzedażą i marketingiem.
Po objęciu stanowiska dyrektora marketingu ATG w Europie podkreślił, że firma posiada wykwalifikowany zespół oraz dostarcza produkty zapewniające wiele korzyści klientom. O. Baek dodał także, że zamierza wykorzystać zebrane doświadczenie, aby dalej umacniać pozycję marki na europejskim rynku.
Dotychczasowy dyrektor marketingu w Europie - Rajendra Nagapurkar - będzie odpowiedzialny teraz za działania marketingowe na rynkach wschodzących.
(ik)
Źródło i fot. Tyrepress