Motocyklowe, rowerowe, do quadów

Opony i dętki motocyklowe

DUNLOP

Elite 4

Dunlop wprowadził w Europie zupełnie nową oponę Elite 4 z rozwiązaniami zapewniającymi długie przebiegi, będące jednym z najistotniejszych parametrów na rynku ogumienia do motocykli typu cruiser i touring. Produkt wykorzystuje technologię Dunlop Multi-Tread™ (MT) jest oferowany w szerokim zakresie rozmiarów - sześciu na przód i czterech na tył, aby zaspokoić potrzeby bardzo zróżnicowanych modeli motocykli. Tylna opona Elite 4 MT jest dostępna zarówno w konstrukcji diagonalnej, jak i radialnej. Wyróżnia się trwałą, wolno zużywającą się mieszanką w środkowej części opony, która wydłuża okres eksploatacji, oraz specjalnymi mieszankami w częściach bocznych, które poprawiają przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Technologia Multi-Tread, zapewnia wyjątkowo długie przebiegi i znakomite prowadzenie. Najbardziej widoczną zaletą Elite 4 jest nowy wzór bieżnika. Agresywny wygląd stanowi rozwinięcie słynnego wzoru krzywej kosekansowej Dunlopa, który po raz pierwszy został wprowadzony przez markę w oponach wyścigowych. Wyróżnia się on dużą powierzchnią styku i długimi rowkami, dzięki którym więcej gumy ma kontakt z podłożem, co przekłada się na lepszą trakcję na suchej nawierzchni i dłuższe przebiegi. Zastosowana przez Dunlopa konstrukcja bieżnika przynosi szereg zalet. Po pierwsze, długie rowki pomagają usuwać wodę, co przyczynia się do poprawy zachowania opony podczas deszczu. Po drugie, zapewnia równomierne zużycie części środkowej i barkowej, co oznacza utrzymanie właściwości prowadzenia w miarę eksploatacji opony. Po trzecie, zarówno przedni, jak i tylny wzór bieżnika zaprojektowano tak, by ograniczyć poziom hałasu i zapewnić cichszą jazdę. Technologia Multi-Tread jest najważniejszą, lecz nie jedyną zaletą opon Elite. Nawijana ciągle ośmiokątna stopka, opracowana przez Dunlopa początkowo na potrzeby opon wyścigowych, usztywnia dolną część ściany bocznej i daje motocyklistom większą pewność podczas pokonywania zakrętów, poprawiając jednocześnie ogólny komfort jazdy. W szerokim asortymencie opon Elite 4 są również opony do Hondy Gold Wing. Wprowadzenie nowych technologii w oponie tylnej wydłuża przebiegi o pięć procent w stosunku do poprzedniego modelu Elite 3. Rozmiary opon Elite 4 - (diagonalna przednia): 130/90B16 73H, 30/70-18 63H, 100/90-19 57H, 110/90-19 62H, 80/90-21 48H; (diagonalna tylna): 170/80B15 77H, 150/80B16 77H, 160/80B16 80H; (radialna przednia): 130/70R18  63H; (radialna tylna): 180/60R16 / 80H. www.dunlop.pl

KENDA

K701

Opona K701 przeznaczona jest do skuterów, do jazdy w warunkach zimowych. Dzięki miękkiej mieszance zapewnia doskonałe prowadzenie pojazdu w niskich temperaturach na mokrej oraz suchej nawierzchni. Gęsto rozmieszczone lamelki ułożone w różnych kierunkach dają najwyższą możliwą przyczepność w zimowych warunkach drogowych. Opona gwarantuje optymalne parametry pracy na lodzie, śniegu i błocie pośniegowym. Opona posiada kierunkowy bieżnik z dużą ilością lamelek i oznaczenie M+S. Jest dostępna w ofercie dystrybutora w rozmiarach 120/70-12, 103/70-12, 3.00-10 i 3.50-10.

 

 

 

K785 Millville II

To następna generacja niezwykle popularnej w motocrossie i jazdach terenowych opony o tej samej nazwie. Nowoczesny bieżnik z dwoma rzędami kostki tworzącej atrakcyjny wzór z łopatami centralnej części bieżnika i nowa, ulepszona formuła mieszanki gumowej sprawiają, że opona świetnie sprawdza się w miękkim i pośrednim terenie. Jest idealna do offroadu (motocrossu). Świetnie przenosi siłę napędową, doskonale hamuje i zapewnia wysoki poziom kontroli nad pojazdem. Millville II jest przewidywalna i dba o wysoki poziomu komfortu w trakcie jazdy. Opona występuje w wersji na przód i tył pojazdu. Dostępna w ofercie dystrybutora w gamie popularnych rozmiarów.

 

 

Dętki        

Dętki wykonane są z najwyższej jakości kauczuku butylowego - zaawansowanej syntetycznej mieszanki gumowej, która charakteryzuje się m.in. trwałością, dobrymi właściwościami mechanicznymi, szczelnością, wytrzymałością i dobrą odpornością na starzenie, oddziaływanie środków chemicznych czy podwyższonych temperatur. Dętki motocyklowe Kenda występują w trzech różnych grubościach: OEM 1,3 mm, Tuff Tube 2,4 mm i Super Tuff Tube 3,7mm, przy czym te dwie ostatnie grubości zostały specjalnie zaprojektowane dla wymagających użytkowników jeżdżących m.in. w motocrossie czy rajdach terenowych. Mocne dętki serii Tuff i Super Tuff pozwalają znacząco zmniejszyć ilość przebić, przetarć i przyszczypnięć w czasie jazdy. Dętki są dostępne w ofercie dystrybutora w szerokiej gamie rozmiarów. Więcej informacji na stronie: www.nowegumy.pl

Zobacz cały numer PO 10/138 (Październik 2016)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń