2015-12-02

Kampania Nexena w Europie

 

Nexen rozpoczyna kampanię telewizyjną w 54 krajach Europy. Spoty reklamowe związane są m.in. z partnerstwem firmy z klubem piłkarskim Manchester City, mają wzmocnić wizerunek marki na rynku europejskim.

Nowa kampania producenta będzie realizowana za pośrednictwem kanału sportowego Eurosport. 30-sekundowy spot będzie emitowany w 54 krajach Europy przez sześć miesięcy - od grudnia 2015 r. do maja 2016 r. W reklamie nawiązano do nowych technologii, dynamicznego rozwoju koncernu oraz jego partnerstwa z angielskim klubem piłkarskim Manchester City. Producent z Korei Południowej został sponsorem drużyny w sierpniu br.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, Nexen stara się wzmocnić swoje działania marketingowe w Europie w celu dotarcia do większej liczby europejskich klientów oraz zwiększenia świadomości i umocnienia marki na tym rynku.

O tym, że koncern stawia na rozwój świadczy także fakt rozpoczęcia budowy nowego zakładu produkcyjnego w Czechach, w którym powstawać będą opony w nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologiach. Rozpoczęcie produkcji w czeskiej fabryce planowane jest na 2018 r.

(ik)

Źródło i fot. Nexen

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń