Nexen rozpoczyna kampanię telewizyjną w 54 krajach Europy. Spoty reklamowe związane są m.in. z partnerstwem firmy z klubem piłkarskim Manchester City, mają wzmocnić wizerunek marki na rynku europejskim.
Nowa kampania producenta będzie realizowana za pośrednictwem kanału sportowego Eurosport. 30-sekundowy spot będzie emitowany w 54 krajach Europy przez sześć miesięcy - od grudnia 2015 r. do maja 2016 r. W reklamie nawiązano do nowych technologii, dynamicznego rozwoju koncernu oraz jego partnerstwa z angielskim klubem piłkarskim Manchester City. Producent z Korei Południowej został sponsorem drużyny w sierpniu br.
Jak podkreślają przedstawiciele firmy, Nexen stara się wzmocnić swoje działania marketingowe w Europie w celu dotarcia do większej liczby europejskich klientów oraz zwiększenia świadomości i umocnienia marki na tym rynku.
O tym, że koncern stawia na rozwój świadczy także fakt rozpoczęcia budowy nowego zakładu produkcyjnego w Czechach, w którym powstawać będą opony w nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologiach. Rozpoczęcie produkcji w czeskiej fabryce planowane jest na 2018 r.
(ik)
Źródło i fot. Nexen