2015-10-28

Naczepy Schmitz na Goodyearach

 

Schmitz Cargobull, jeden z wiodących europejskich producentów naczep, wybrał opony Goodyear Ultra Grip Max T jako wyposażenie fabryczne naczep przeznaczonych dla klientów prowadzących działalność w trudnych warunkach zimowych. Naczepy w regionach takich jak Alpy, Skandynawia i Rosja będą jeździły na oponach zimowych w rozmiarach 385/65R22.5 i 385/55R22.5. Schmitz Cargobull to kolejny, po Krone, producent naczep, który zdecydował się na najnowsze produkty zimowe marki Goodyear.

Nowa, zimowa oferta Goodyeara powstała z myślą o operatorach flot pojazdów ciężarowych. Gama obejmuje opony na oś kierowaną Ultra Grip Max S, opony na oś napędzaną Ultra Grip Max D oraz opony do naczep Ultra Grip Max T. Te specjalistyczne produkty posiadają zarówno oficjalne oznaczenie ogumienia zimowego - symbol trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF) - jak i symbol M+S. Ich podstawowe zalety to o 40 proc. większa przyczepność nawet przy bieżniku zużytym do połowy oraz przebiegi wydłużone o 15 proc.1. Warto też pamiętać, że opony te kwalifikują się do oznaczenia 3PMSF nawet po zużyciu bieżnika do połowy2. Dzięki świetnym osiągom nowa linia zimowych opon pomaga utrzymać pojazdy ciężarowe w ruchu, zapewniając spokój kierowcom i operatorom flot.

- Cieszymy się, że firma Schmitz Cargobull wybrała nasze najnowsze opony zimowe Ultra Grip Max T jako pierwsze wyposażenie swoich naczep - powiedział Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. - W trudnych warunkach zimą oferują one to, czego operatorzy flot powinni oczekiwać od zimowej opony ciężarowej: wysokie parametry trakcyjne i przyczepność podczas ostrej zimy.


1) Testy porównawcze przeprowadzone między październikiem 2013 r. a lipcem 2014 r. przez Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu (GIC*L) na oponach w rozmiarze 315/80R22.5 pokazały, że nowe opony Goodyear Ultra Grip Max D oferują poprawę przyczepności na śniegu nawet o 40 proc. w porównaniu z Goodyear Ultra Grip WTD. Obliczenia przeprowadzone przez GIC*L pokazują, że nowe Goodyear opony Ultra Grip Max D na oś napędową oferują przewidywane wydłużenie potencjalnego przebiegu nawet o 15 proc. w porównaniu z Goodyear Ultra Grip WTD. Faktyczne rezultaty mogą się różnić w zależności od m.in. warunków pogodowych, rozmiaru opony, ciśnienia powietrza i stanu technicznego pojazdu.

2) Testy wew. przeprowadzone przez GIC*L w okresie od października 2013 r. do lipca 2014 r.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń