Continental po raz drugi organizuje akcję Zimoaktywni skierowaną do zapobiegliwych kierowców, którzy zastanawiają się kiedy najlepiej wymienić opony na zimowe. Głównym założeniem projektu jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na aktywnych internautów czeka także specjalny konkurs.
W tegorocznej odsłonie projektu pojawiają się czterej bohaterowie specjalni - to zimoaktywni mechanicy, pracownicy polarnego serwisu Continental. Niedźwiedź Polarny Waldek, Pingwin Zbyszek, Mors Kuba i Lisica Kasia pomagają internautom służąc radą i wskazówkami. Znany rysownik Henryk Sawka okrasił serwis i materiały promocyjne tematycznymi grafikami z postaciami głównych bohaterów.
Na potrzeby akcji powstał dedykowany serwis specjalny. Na stronie www.zimoaktywni.pl można znaleźć porady ekspertów oraz edukacyjne i lifestylowe materiały video. Kierowcy mogą również przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują.
Dodatkowo na użytkowników strony czeka konkurs internetowy, którego finał rozgrywa się na antenie radia RMF FM. Osoby, które wezmą w nim udział mają szanse na wygranie pięciu kompletów opon zimowych Continental oraz zestawy gadżetów.
- Po sukcesie zeszłorocznej kampanii wracamy z jej nową odsłoną. Odświeżamy stronę serwisu wzbogacając ją o nowe treści i zupełnie nowych bohaterów. Zapraszamy wszystkich kierowców do podjęcia wyzwania Continental i aktywnego przygotowania się do nadchodzącej zimy - powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt Zimoaktywni jest promowany także w wybranych internetowych stronach motoryzacyjnych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram.
(ik)
Źródło i fot. ConTrust Communication