Wraz z początkiem października ruszył projekt komunikacyjny Shell Helix realizowany z portalem Wirtualna Polska. Na dedykowanej stronie internetowej moto.wp.pl/shell-helix.html, udostępniono wiele ciekawostek motoryzacyjnych, artykułów i materiałów filmowych z poradami ekspertów, kierowców i blogerów. Użytkownicy serwisu mogą też wciąć udział w konkursie.
Kampania jest skierowana do wszystkich kierowców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym jak właściwie dobrany olej silnikowy wpływa na prawidłową pracę silnika. Głównym założeniem projektu jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, poprzez zwiększenie świadomości kierowców na temat właściwości olejów Shell wytworzonych w Technologii Shell PurePlus.
W centrum dedykowanej strony znajduje się silnik auta, a w miarę przewijania strony w dół, poznajemy kolejne jego elementy i zalety oleju Shell Helix Ultra. Obok wielu artykułów i porad, na stronie projektu można też zapoznać się z wpisami popularnych blogerów motoryzacyjnych, którzy testują oleje tej marki w silnikach swoich samochodów.
Projekt powstał we współpracy z MediaCom i jest realizowany ze wsparciem reklamowym i redakcyjnym w serwisach internetowych Grupy Wirtualna Polska.
(ik)
Źródło i fot. ConTrust Communication