Podczas dorocznego spotkania AD Polska z klientami, dostawcami oraz przedstawicielami handlowymi firmy podsumowano ostatni rok działalności oraz przedstawiono plany na przyszłość. Wydarzenie to miało miejsce w dniach 10 i 11 października br. w hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku.
W spotkaniu zorganizowanym przez dystrybutora części motoryzacyjnych, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatowego, udział wzięło kilkuset klientów i przedstawicieli producentów - dostawców firmy. Część oficjalną imprezy poprzedził panel dyskusyjny, w czasie którego goście zapoznali się z ofertą firm dostarczających swoje produkty do AD Polska. Na stoiskach partnerów dostępne były katalogi w wersjach drukowanych i na płytach CD, ulotki oraz gadżety. Dostawcy organizowali konkursy, odpowiadali na pytania dotyczące oferty produktowej, udzielali porad technicznych.
Zgromadzonych gości powitał Piotr Stopczyk, prezes zarządu AD Polska, który podsumował mijający rok i przedstawił plany na nadchodzące miesiące. Podczas swojego wystąpienia podkreślił, że grupa Autodistribution to w tej chwili 32 partnerów i 22 kraje w Europie. Firma współpracuje też z wiodącymi dystrybutorami w USA - firmami Pronto oraz Auto Parts. Zdaniem prezesa AD Polska trendy w branży mające pozytywny wpływ na działalność firmy to stały wzrost rynku, na którym przybywa samochodów, i wyższy średni wiek pojazdów w Polsce.
Firma stale poszerza swoją ofertę produktową, a co za tym idzie - program dostawcy preferowanego. W tym roku do programu dołączyły kolejne firmy i marki: Denso, Gates, Magneti Marelli, Optimal i Swag.
P. Stopczyk zapowiedział także dalszy rozwój Akademii Techniki Samochodowej, w ramach której odbywają się szkolenia dla mechaników chcących doskonalić swoje umiejętności i poszerzać wiedzę. W planach jest również rozbudowa sieci dystrybucji o nowe filie oraz dalsze zwiększanie częstotliwości dostaw.
Prezes poinformował także o zmianie właściciela firmy Auto Dis, do której należą AD Polska i AD France. Firmę przejmuje londyński fundusz kapitałowy Bain Capital, a transakcja ma być sfinalizowana jeszcze w tym roku.
Oficjalną część spotkania zakończyło wręczenie nagród zarządu AD Polska klientom firmy w następujących kategoriach: wielkość obrotu, dynamika obrotu, dowód uznania wieloletniej lojalnej współpracy, top serwis sieci AD Serwis, top serwis sieci Auto Primo, najlepszy klient flotowy oraz dostawca roku. To ostatnie wyróżnienie trafiło do firmy Gates.
(ik)
Źródło i fot. Proautomotive