Przed tegorocznym sezonem zimowym Tirendo, sklep internetowy działający na terenie Europy, prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny. Filmik zrealizowany na przedmieściach Warszawy w zabawny sposób pokazuje, jak ważne jest, aby na czas zmienić opony letnie na zimowe.
30-sekundowy spot przedstawia bohatera, który próbuje szybko przejść od drzwi swojego domu do samochodu, w którym czeka jego przyjaciel. Pierwszy zimowy śnieg i śliska droga utrudniają mu to zadanie - bohater przewraca się i ślizga w stronę samochodu. W tym czasie jego przyjaciel, którego auto wyposażone jest w zimowe opony, spokojnie podjeżdża i bezproblemowo zatrzymuje się na śliskiej nawierzchni. Przyjaciel nie rozumie problemów bohatera i nie zdaje sobie nawet sprawy z tego, jak ślisko jest na drodze. Kiedy bohater w końcu siada w samochodzie, jego przyjaciel zauważa humorystycznie, że zapomniał on swojej torby i będzie musiał wrócić się po nią do domu. Poniżej prezentujemy opisany spot zamieszczony przez Tirendo na kanale YouTube.
Reklama telewizyjna będzie dostępna w wersji 15 i 30 sekundowej i będzie transmitowana w TVP Info, National Geographic, Polsat Play, TVN Turbo, Comedy Central, Discovery Channel przez 8 tygodni licząc od 5 października 2015. Ponadto, reklamę będzie można oglądać na międzynarodowym kanale YouTube oraz na polskim profilu Tirendo na Facebooku. Spot został zrealizowany i wyprodukowany przez agencję Bomaye.
Sklepy internetowe Tirendo należą do grupy Delticom, europejskiego lidera internetowej sprzedaży opon, i cieszą się dużą rozpoznawalnością dzięki swoim pomysłowym kampaniom wirusowym z ambasadorem marki Sebastianem Vettelem w roli głównej.
(ik)
Źródło: PAP, Tirendo