Od 2011 r. francuski koncern oponiarski przyznaje nagrody swoim najlepszym dostawcom towarów i usług. Celem wyróżnień dla partnerów firmy Michelin jest podkreślenie jakości i doskonałości zarówno dostarczanych produktów, jak i współpracy między przedsiębiorstwami.
Według Michelin odpowiednie relacje z dostawcami oraz jakość produktów są kluczem do sukcesu. Dlatego też od kilku lat firma nagradza swoich partnerów, wyrażając w ten sposób swoje uznanie dla owocnej współpracy. W tym roku nagrody zostały wręczone podczas uroczystości 17 września w Clermont-Ferrand we Francji. Trzy firmy otrzymały Nagrodę jakości, za ich wkład w podnoszenie standardów Grupy. Wśród nich znalazły się:
Michelin przyznał także Nagrodę Innowacji firmie Cabot, która specjalizuje się w produkcji i sprzedaży sadzy. Francuski koncern współpracował z producentem nad nowymi związkami, które stały się podstawą innowacyjnych technologii.
Nagroda Wydajności i Odpowiedzialności Społecznej trafiła do firmy Evonik - niemieckiego producenta krzemionki. Michelin docenił wkład koncernu w technologie na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Francuski producent ogumienia przyznał także nagrodę specjalną firmie Eiffage - wiodącej europejskiej firmie budowlanej, której powierzył budowę swojego centrum badań i rozwoju - RDI Campus. Michelin chciał w ten sposób uhonorować firmę za dostosowane do potrzeb koncernu i innowacyjne rozwiązania techniczne.
(ik)
Źródło i fot. Michelin