W tym roku firma Inter Cars obchodzi 25-lecie swojego istnienia na rynku. Z tej okazji coroczne targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów IC odbyły się w nowym miejscu. Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz odbył także koncert, na którym pojawili się nie tylko polscy artyści, ale także zespół światowego formatu. Firma postanowiła także zmienić swoje dotychczasowe logo.
Coroczne targi Inter Cars stanowią miejsce spotkań pracowników, klientów i dostawców firmy. Podczas imprezy prezentowana jest najnowsza oferta produktów i rozwiązań z branży motoryzacyjnej. Tegoroczna edycja została zorganizowana na Stadionie Narodowym PGE w Warszawie i obfitowała w szereg atrakcji. Jednak kulminacją uroczystości z okazji 25-lecia był Wielki Koncert Jubileuszowy, który odbył się w sobotni wieczór 19 września. Na Stadion PGE Narodowy przybyło 44 tysiące ludzi. Wieczorną imprezę poprowadziło trio konferansjerskie: Radosław Grześkowiak, Iwona Pavlovic oraz Patricia Kazadi. Koncert rozpoczął zespół Bajm. Następnie na scenie pojawili się kolejni artyści: Ewa Farna, Boys, Mrozu, Afromental i Kombii. W przerwach pomiędzy występami odbył się też niesamowity Castrol Laser Show. Jednak, chwilą, na którą wszyscy czekali był występ gwiazdy światowego formatu - zespołu Roxette. Niezwykle energetyczny koncert poruszył cały Stadion do wspólnego śpiewu, tańca i zabawy.
Nie tylko muzyka wypełniła ten wyjątkowy wieczór. Pomiędzy poszczególnymi występami prezentowane były filmy o początkach Inter Cars. Wypowiadali się przyjaciele Krzysztofa Oleksowicza z lat 80, współpracownicy i pierwsi filianci, którzy byli naocznymi świadkami przeistaczania się małej, rodzinnej firmy w międzynarodowego giganta.
W związku z jubileuszem Inter Cars postanowił także zmodyfikować swój znak firmowy. Nowe logo jest nową interpretacją dotychczasowego symbolu opartego na splecionych literach IC. Nowemu logo towarzyszy także motto: „Wysokie standardy. Wysokie obroty”.
Nowy znak firmowy symbolizuje dynamiczny rozwój w kolejnym 25-leciu Inter Cars w kraju oraz na arenie międzynarodowej w oparciu o wysokie standardy w obsłudze klienta. W najbliższych pięciu latach firma zapowiada rozbudowę sieci dystrybucji o kolejne 300 punktów handlowych w oparciu o dotychczasowy model współpracy właściciel filii - właściciel warsztatu.
(ik)
Źródło: Inter Cars, fot. Bartosz Mrozowski