Firma AAA Auto rozszerza i przenosi część swojego call center do Ostrawy (miasto w Czechach na granicy Śląska Cieszyńskiego, Śląska Opawskiego i Moraw). Pierwsza faza to około 20 stanowisk call center, a docelowo firma zatrudni 50 nowych pracowników telemarketingu. Ponadto, AAA Auto zamierza stworzyć 75 dodatkowych stanowisk we wszystkich regionach, w których rozpocznie swoją działalność. Ze względu na obsługę klientów rynku polskiego, nowe call center w Ostrawie będzie miało międzynarodowy charakter.
W tym roku firma otworzyła swój pierwszy oddział w Piasecznie pod Warszawą, a obecnie jest na etapie uruchomienia kolejnego oddziału. W przyszłym roku AAA Auto planuje dalszą ekspansję na polskim rynku. W związku z uruchomieniem call centrer w Ostrawie firma utworzy nowe stanowiska pracy. Działalność w tym obiekcie zostanie rozpoczęta na początku października br. Obecne w call center Grupy AAA Auto w Pradze pracuje ponad 200 operatorów, którzy obsługują klientów z Czech, Słowacji, Węgier i Polski.
Oprócz tego firma planuje utworzyć 75 miejsc pracy, z czego połowa będzie przeznaczona przede wszystkim dla profesjonalistów w dziedzinie skupu i sprzedaży samochodów. Poza tym call center w Pradze poszukuje pracowników zarówno na stanowiska obsługi klienta, jak i do obsługi biura.
Dla nowych przedstawicieli handlowych firma przygotowała 14-dniowe szkolenie, które poprowadzą wykwalifikowani trenerzy. Oprócz podstawowych informacji, kurs obejmuje handlowe i techniczne umiejętności przyszłych pracowników oraz obsługę aplikacji software‘owych wykorzystywanych w codziennej pracy. Poza opracowanym systemem szkoleń, firma oferuje nowym pracownikom dodatkowe formy rozwoju.
(ik)
Źródło i fot. AAA Auto