Firma Starco Eastern Group udostępniła komunikator internetowy, który ma umożliwić klientom szybki dostęp do wsparcia sprzedażowego i technicznego. Obecnie koncern testuje nowe funkcjonalności w wybranych krajach.
Z technicznego punktu widzenia czaty internetowe to nic nowego. Pojawiły się na wielu witrynach internetowych, a potem usunięto je, ponieważ okazało się, że ich przydatność dla klientów nie jest zbyt duża. Vadim Voitenko, dyrektor ds. marketingu Starco Eastern Group powiedział, że firma zmienia obecnie wszystkie swoje witryny internetowe na całym świecie. Początkowo założono, że czat na stronie www z punktu widzenia wyszkolonych pracowników stacji obsługi samochodów, którzy są głównymi klientami firmy, jest raczej zbędny. Jakiś czas temu stwierdzono jednak, że to założenie było błędne.
Koncern Starco Eastern Group zebrał odpowiednie informacje i odkrył, że na rynku istnieje spore zapotrzebowanie ze strony klientów na natychmiastowy dostęp do wsparcia sprzedażowego i technicznego. Dlatego firma rozpoczęła test czatu internetowego na witrynach w Rosji, Białorusi, Kazachstanie i na Ukrainie. Podobny serwis jest już dostępny od jakiegoś czasu na Litwie. Na rynku litewskim uzyskano pierwsze pozytywne wyniki z funkcjonowania tej dodatkowej opcji.
- Ten test wskaże nam okresy w ciągu dnia i poziom fachowej wiedzy potrzebnej naszym klientom w ramach systemu natychmiastowego dostępu - podsumował Vadim Voitenko.
(ik)
Źródło i fot. Aragorn Groupe, Starco