Dwa spoty wyprodukowane z okazji premiery produktów marki Vredestein otrzymały prestiżowe trofeum - srebrną nagrodę OttoCar podczas ceremonii rozdania nagród AutoVision we Frankfurcie. Międzynarodowy festiwal filmów i produkcji multimedialnych dla branży motoryzacyjnej AutoVision wręczył nagrody 17 września podczas International Motor Show.
Najlepsze reklamy, programy telewizyjne i multimedialne prezentacje produktów są oceniane co dwa lata przez niezależne jury ekspertów z różnych krajów. Dwa zwycięskie filmy Apollo Vredestein zostały wyprodukowane z okazji międzynarodowej premiery opon wielosezonowych Quatrac 5 i opon zimowych Snowtrac 5. Materiały, które stworzono z myślą o prezentacji na wystawach, w internecie oraz w sklepach, zostały bardzo dobrze odebrane.
- Cieszymy się ze zdobycia prestiżowej nagrody OttoCar - skomentował Marco Paracciani, z Apollo Tyres Ltd. - Kiedy ma miejsce premiera nowego produktu marki Vredestein, staramy się, aby przebiegała w sposób, który odzwierciedla najlepszą wydajność i walory estetyczne towarzyszące wszystkim oponom Vredestein. Te dwa filmy przedstawiające opony Quatrac 5 i Snowtrac 5 pochłonęły kilka miesięcy ciężkiej pracy. Fakt, że zostały docenione w ten sposób przez branżę to dla nas zaszczyt.
Wyprodukowane przez studio Sounds Like Film i Artin Advertising filmy, nagrane w Niemczech, Austrii i Holandii, cechuje intrygująca praca kamery. Twórcy wykorzystali kamerę zamontowaną na dronie, aby uchwycić Alpy i inne obiekty z lotu ptaka, zaś zdjęcia podwodne zostały zarejestrowane w basenie na terenie luksusowego hotelu Mandarin Oriental w sercu Monachium.
Ścieżki dźwiękowe do filmów zostały skomponowane przez dwóch znanych producentów z Holandii i Szwecji - Nando Ewega i Petera Kvinta. Firma Apollo Vredestein była równie wymagająca względem swoich fotografów. Dlatego Gaby Fling, fotografka międzynarodowej sławy, stworzyła szereg doskonałych zdjęć wyróżniających szczegóły, luksus, klasę i dobry smak.
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein