Firma WSOP, dostarczająca wyposażenie stacjom obsługi pojazdów, zaprezentowała swoje nowe, odświeżone logo firmowe. Cechą charakterystyczną nowego symbolu jest litera „W”, która układa się w wykres o rosnącym przebiegu. Ma on symbolizować ciągły wzrost firmy, ale także nawiązywać do wzrostu biznesów klientów.
Nowa wersja logotypu mocno podkreśla inżynierski, techniczny charakter firmy: ostre i zdecydowane kształty oraz pełna czcionka mają być spójne z naturą przedsiębiorstwa. Dodatkowo „W” można użyć jako samodzielnego sygnetu (podobnie, jak „R” w przypadku Certusa).
Nowy znak powstał zgodnie z trendami projektowego minimalizmu. Prostota formy ma go uchronić przed nieuniknionym upływem czasu i przemijaniem mód. Minimalizm pozwolił także na nawiązanie do poprzedniej wersji, która również była prosta w swej formie.
- W ubiegłym roku obchodząc 20-lecie naszej pracy podkreślaliśmy z jednej strony wypracowany przez ten czas kapitał wiedzy, doświadczenia i zaufania, jakim obdarzają nas klienci - powiedział Jarosław Cichoń, prezes zarządu WSOP. - Z drugiej zwracaliśmy uwagę na głębokie zmiany, jakie przeszliśmy w ciągu ostatnich lat, aby stać się firmą sprawnie zarządzaną, odporną na rynkowe zawirowania i otwartą na rozwój. To przywiązanie do tradycji, ale i otwartość na zmiany chcieliśmy zawrzeć w naszym firmowym znaku, mającym łączyć przeszłość z przyszłością.
(ik)
Źródło i fot. WSOP