W momencie, gdy dochodzi do uszkodzenia pojazdu w wyniku zdarzenia drogowego, poszkodowany klient musi podjąć decyzję, który warsztat wybrać oraz jaki zakres usługi zlecić. Organizacja całego procesu naprawy i czas jej trwania może dodatkowo powodować stres. Firma Gothaer oferuje naprawę samochodu w warsztacie należącym do sieci partnerskiej GoWarsztat. Tym samym ubezpieczyciel przejmuje pełną kontrolę nad procesem likwidacji szkody od chwili jej wystąpienia do wypłaty odszkodowania. Klient natomiast zyskuje wygodę, oszczędność czasu i mniej nerwów.
GoWarsztat to sieć warsztatów współpracujących z Gothaer, z usług których mogą skorzystać klienci ubezpieczyciela jak i kierowcy, którzy zostali poszkodowani w wyniku zdarzenia drogowego spowodowanego przez ubezpieczonych w Gothaer. Sieć obejmuje w tym momencie 150 punktów naprawy na terenie całej Polski, zarówno autoryzowanych, jak i niezależnych. Ponadto poszkodowany może liczyć m.in. na bezpłatne auto zastępcze, bezpłatne holowanie do warsztatu czy usługę wykonaną „door to door”.
Aby skorzystać z usługi centrum telefoniczne firmy nawiązuje kontakt z klientem w celu ustalenia miejsca naprawy (konsultant podpowiada, który warsztat znajduje się w lokalizacji najbardziej dogodnej dla klienta), sposobu przekazania pojazdu do naprawy i zapewnienia pojazdu zastępczego na czas naprawy. Kierowca może zdecydować, czy sam pojedzie do wybranego warsztatu czy też pojazd zostanie odebrany przez warsztat ze wskazanego miejsca. Z sieci GoWarsztat mogą skorzystać właściciele pojazdów, którzy zdecydują się na rozliczenie szkody poprzez naprawę pojazdu.
(ik)
Źródło: Gothaer, fot. arch. redakcji