Tego lata dzięki firmie Firestone na sześciu najgorętszych europejskich festiwalach panować ma gorąca atmosfera. Firestone sponsoruje bowiem najważniejsze imprezy muzyczne w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. To powinno zapewnić wzmocnienie pozycji na rynku oraz zbudować wizerunek dynamicznej i młodej duchem marki.
Firestone to amerykańska marka opon należąca do koncernu Bridgestone, z ponad stuletnią historią. Celem firmy jest rewitalizacja i zbudowanie nowoczesnego wizerunki marki „młodej duchem”. Aby go osiągnąć swoje działania opiera na jej najważniejszych atutach: produktach wysokiej jakości oraz bogatej tradycji.
Nowe konkurencyjne produkty
Wraz ze zmianą wizerunku marki, do oferty Firestone’a weszły nowe produkty. Destination HP, Winterhawk 3, czy Multihawk 2, to wprowadzone w ciągu ostatniego roku modele bieżników, które już zdobyły uznanie klientów i ekspertów branżowych opracowujących rankingi opon.
Firestone Music Tour
Jednym z motywów nowego wizerunku marki jest muzyka - najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Dlatego kampania Firestone Music Tour koncentruje się wokół cyklu 6 najważniejszych w Europie festiwali muzycznych, w tym Open’era, których marka jest partnerem.
Firestone będzie do dyspozycji na specjalnym stanowisku, organizując różne atrakcje zarówno na terenie festiwalu, jak i na parkingach. Firestone Music Tour będą również towarzyszyć kampania w mediach społecznościowych i akcje promocyjne dla klientów.
Zostań Firestone Roadie
Dla osób, które chcą poznać Firestone Music Tour od środka przygotowano specjalną akcję promocyjną. Aby dołączyć do grona Firestone Roadie i zdobyć unikalne festiwalowe doświadczenia należy wziąć udział w internetowym konkursie.
Więcej szczegółów znajduje się na www.firestone.eu
(ik)
Źródło i fot. Media Forum