Międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, po raz drugi nagrodził serwisy sieci Conti360o Fleet Services, przyznając wyróżnienia Fair Play. Otrzymały je warsztaty, które - oprócz świadczenia najwyższej jakości usług serwisowych - wykazywały szczególne zaangażowanie w obsługę i rozwiązywanie problemów klientów.
Celem plebiscytu jest wyróżnienie serwisów, których działania znacząco wykraczają poza zakres ich standardowych obowiązków. Nagrody są potwierdzeniem przestrzegania w serwisie ogólnie przyjętych zasad kultury, etyki i profesjonalizmu w relacjach z klientami flotowymi.
Nagrody Fair Play otrzymali:
Podział na regiony został ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.
O usłudze Conti360o Fleet Services
Ze względu na złożoności operacji związanych z zarządzaniem ogumieniem - od wyboru opon, przez kontrolę i obsługę awarii, po utylizację - Continental przygotował modułową ofertę, dzięki której flota może dopasować zarówno zasięg, jak i przedmiot usługi do swoich potrzeb.
Usługa dostępna jest obecnie w Austrii, Belgii, Czechach, Danii, we Francji, w Niemczech, we Włoszech, w Polsce, na Słowacji, w Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Turcji, Irlandii oraz na Węgrzech.
(ik)
Źródło i fot. ConTrust