Po pierwszym kwartale 2015 r. Grupa Oponeo.pl może pochwalić się 28 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży. Firma osiągnęła blisko 100 proc. wzrost zamówień, który pozytywnie wpłynął na kwartalne wyniki internetowego sprzedawcy opon.
W pierwszym kwartale Grupa odnotowała 30 proc. wzrost zamówień ogółem w stosunku do analogicznego okresu 2014 r. Przychody z zamówień zagranicznych wzrosły o 99 proc., zaś przychody z zamówień krajowych wzrosły o 7 proc. k/k. Największą ilość zamówień zagranicznych firma zrealizowała na rynku brytyjskim, gdzie wygenerowanych zostało aż 38 proc. wszystkich zamówień zagranicznych. Na koniec marca 2015 r. skonsolidowane przychody Oponeo.pl wyniosły 77970 tys. zł. W pierwszym kwartale ubiegłego roku uzyskano przychody w wysokości 61034 tys. zł.
Na polskim rynku firma wciąż mocno promuje usługę kompleksowej sprzedaży opon wraz z możliwością montażu. W minionym kwartale ilość serwisów partnerskich wzrosła o 32 proc. w stosunku do pierwszym kwartału 2014 r., a z usługi zakupów online z możliwością rezerwacji wymiany ogumienia w wybranym serwisie skorzystało 10,6 proc. klientów. Na koniec marca 2015 r. usługa dostępna była w 812 warsztatach w Polsce.
(ik)
Źródło i fot. Oponeo.pl