W dniach 20-24 maja br. w Bolonii odbędą się jedne z największych targów motoryzacyjnych rynku wtórnego - Autopromotec 2015. Wystawa, organizowana w cyklu dwuletnim, za każdym razem przyciąga mnóstwo wystawców i zwiedzających z różnych części świata. Wśród nich znajdują się producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń warsztatowych oraz części zamiennych, w tym również przedstawiciele branży oponiarskiej.
W tym roku na Autopromotec swoją ofertę zaprezentuje blisko 2500 wystawców. Uczestnicy targów będą mogli podziwiać najnowsze produkty i rozwiązania motoryzacyjnego rynku wtórnego oraz wziąć udział w panelu AutopromotecEDU, w ramach którego odbędzie się szereg konferencji na temat najbardziej aktualnych zagadnień przemysłu motoryzacyjnego i rynku części zamiennych.
Podobnie, jak dwa lata temu, w wystawie uczestniczyć będą koncerny oponiarskie, jak m.in. Apollo Vredestein, Bridgestone, Continental, Falken, Hankook, Marangoni, Michelin, Nexen, Nokian, Pirelli oraz Yokohama. Na włoskiej wystawie pojawią się także polskie firmy, oferujące m.in. wyposażenie warsztatowe, opony i filtry, jak: Arcom sp. j., Handlopex, P.P.U.H. Kart, Kegel-Błażusiak, P.H.U. Szczepan, Unimetal Ltd., Uni-Trol Sp. z o.o., a także Wix-Filtron Sp. z o.o.
Kluczową rolę podczas tegorocznych targów ma odgrywać panel AutopromotecEDU. Na potrzeby organizowanych w ramach niego konferencji przeznaczone zostały dwie sale konferencyjne, usytuowane na samym wejściu do Centrum Targowego w Bolonii.
Więcej informacji na temat wystawy znajduje się na stronie: http://www.autopromotec.com
(ik)
Źródło i fot. Autopromotec