Tego lata Firestone - marka należąca do Bridgestone’a - będzie wspierał sześć europejskich festiwali z cyklu Open’er Festival. Dzięki sponsorowaniu najważniejszych imprez muzycznych w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, firma zamierza wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz zbudować wizerunek dynamicznej i młodej duchem marki.
Firestone to amerykański producent opon z ponad stuletnią historią. Celem firmy jest rewitalizacja i zbudowanie nowoczesnego wizerunki marki. Aby go osiągnąć swoje działania opiera na jej najważniejszych atutach: wysokiej jakości produktach oraz bogatej tradycji firmy.
Wraz ze zmianą wizerunku marki, do oferty Firestone weszły nowe produkty. Destination HP, Winterhawk 3, czy Multihawk 2, to wprowadzone w ciągu ostatniego roku modele bieżników, które już zdobyły uznanie klientów i ekspertów branżowych opracowujących rankingi opon.
Jednym z motywów nowego wizerunku jest muzyka - najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Dlatego kampania Firestone Music Tour koncentruje się wokół cyklu 6 najważniejszych w Europie festiwali muzycznych, w tym Open’era, których firma jest partnerem.
Koncern będzie obecny na specjalnym stanowisku, organizując różne atrakcje zarówno na terenie festiwalu, jak i na parkingach. Firestone Music Tour będzie również towarzyszyć kampania w mediach społecznościowych i akcje promocyjne dla klientów. Z myślą o nich przygotowano konkurs Firestone Roadie. Aby zdobyć unikalne festiwalowe doświadczenia należy wziąć udział w internetowym głosowaniu.
Więcej szczegółów na znajduje się na stronie: www.firestone.eu
(ik)
Źródło i fot. Media Forum