Japoński koncern oponiarski będzie obecny na Motor Show 2015 w Szanghaju, które zaplanowano w dniach od 20 do 29 kwietnia br. W tym roku hasłem przewodnim ekspozycji producenta będzie zdanie: „Yokohama Pursuit of Driving Pleasure”. W ten sposób chce nawiązać do osiągania przyjemności z jazdy, zarówno w sportach motorowych, jak i codziennej jeździe.
W Szanghaju koncern zademonstruje gamę opon Advan, przeznaczonych do aut sportowych i wyczynowych. Na stoisku koncernu pojawi się model Advan Sport V105, który charakteryzuje się doskonałą wydajnością, wysokim poziomem komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Firma zaprezentuje również oponę Advan Neova AD08R, przeznaczoną do samochodów o dużej mocy, oferującą odpowiednią przyczepność i kontrolę nad pojazdem także przy dużych prędkościach. Oprócz tego Yokohama zademonstruje ogumienie z coraz bardziej popularnej serii Geolandar, przeznaczone do pojazdów z napędem 4x4 oraz SUV-ów.
Podczas wystawy w Szanghaju, firma będzie podkreślać swoje zaangażowanie w sporty motorowe, przypominając historię swojej działalności w tym obszarze. Oprócz tego nawiąże także do podpisanej niedawno umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Chelsea Londyn. Na mocy zawartego porozumienia wraz z początkiem lipca 2015 r. na koszulkach piłkarzy angielskiej drużyny widnieć będzie nazwa wspomnianego producenta. Logo Yokohamy będzie też widoczne na stadionach podczas meczów. Umowa obowiązywać będzie przez pięć najbliższych lat.
(ik)
Źródło i fot. Yokohama