Niemiecki producent felg aluminiowych zanotował dobry start 2015 r. w obu swoich segmentach działalności - sprzedaży felg dla producentów samochodów na pierwszy montaż, jak i w segmencie akcesoryjnym. W styczniu i lutym br. sprzedaż produktów Uniwheels w obu grupach wyniosła łącznie 1,22 mln felg i wzrosła o 7 proc. w porównaniu do pierwszych dwóch miesięcy 2014 r.
Niemiecki producent jest jednym z największych w Europie dostawców felg dla producentów samochodów na pierwszy montaż (jako OEM)) oraz wiodącym producentem felg aluminiowych na europejskim rynku akcesoriów (ze znanymi markami ATS, Rial, Alutec i Anzio). Grupa posiada 3 zakłady produkcyjne, w tym dwa w Polsce (oba w Stalowej Woli) oraz zakład w Niemczech (w Werdohl).
- Zanotowane w pierwszych dwóch miesiącach 2015 r. wzrosty sprzedaży są potwierdzeniem stałej poprawy obserwowanej na europejskim rynku motoryzacyjnym - powiedział Ralf Schmid, Prezes Uniwheels AG. - Z zadowoleniem obserwujemy widoczny wzrost zamówień na nasze felgi, ponieważ sugeruje on dalszą poprawę popytu ze strony naszych klientów w nadchodzących latach. Jest to jeden z powodów, dla których grupa planuje rozbudowę mocy produkcyjnych w Stalowej Woli i wiąże z tą inwestycją duże nadzieje.
Spółka poinformowała niedawno o swoich planach inwestycyjnych dotyczących budowy trzeciej fabryki w Stalowej Woli. W ten sposób koncern chce zwiększyć do końca 2017 r. istniejące moce polskich fabryk o ok. 2 mln felg.
Uniwheels w Stalowej Woli
(ik)
Źródło i fot. LEWIS PR